logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ewa Godlewska dyrektorem ds. market access w Headlines Porter Novelli

  PR 30.10.2014, przeczytano 5686 razy

Ewa Godlewska dołączyła do zespołu ‘Healthcare&Life‘ w Headlines Porter Novelli. Pełni funkcje Dyrektora ds. ’market access’ i edukacji medycznej. Od ponad 7 lat jest związana z branżą farmaceutyczną, realizując projekty z zakresu ochrony zdrowia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ewa-godlewska-dyrektorem-ds.-market-access-w-headlines-porter-novelli,23074,artykul.html

Specjalizuje się w działaniach market access i public affairs w m.in. w takich obszarach jak: onkologia, dermatologia, psychiatria, medycyna paliatywna, urologia, hematologia, neurologia,  choroby zakaźne, reumatologia, wakcynologia, ginekologia. Współpracowała z organizacjami pozarządowymi oraz organami administracji rządowej związanymi z polityką zdrowotną. Podejmowała działania przy współpracy z kluczowymi Towarzystwami Naukowymi, Sejmową i Senacką Komisją Zdrowia  organami samorządowymi, organizacjami zrzeszającymi lekarzy i pielęgniarki. Pracowała m.in. dla Novartis Onkology, Ferring Pharmaceuticals, Pfizer, Janssen-Cilag, Novonordisk, Mundipharma, Bristol-Myers Squibb, GlaxoSmithKline, Amgen, Sandoz.

Ukończyła Szkołę Główną Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie oraz studia podyplomowe w Szkole Głównej Handlowej. Ostatnio związana z D&D Communication gdzie pełniła funkcję dyrektora PR.

Źródło: Headlines Porter Novelli

www.headlines.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764