logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Faktoring prosty i łatwo dostępny w kampanii Pragma Faktoring

  PR 29.09.2014, przeczytano 803 razy
ilustracjastrzałka

O tym, że faktoring jest prosty może przekonać się każdy przedsiębiorca odwiedzający dedykowaną stronę faktoringjestprosty.pl, na której będzie mógł wypełnić test wiedzy o faktoringu. Nagrodą jest szyta na miarę usługa faktoringu zwolniona z opłat wstępnych. Konkurs jest elementem większej kampanii pt.: Faktoring jest prosty, która ruszyła we wrześniu. Inicjatorem i głównym organizatorem akcji jest spółka Pragma Faktoring SA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/faktoring-prosty-i-latwo-dostepny-w-kampanii-pragma-faktoring,22747,artykul.html

Pragma Faktoring to niezależna od banków spółka faktoringowa wchodzi w skład Grupy Kapitałowej Pragma Inkaso SA. Grupa edukuje rynek w zakresie zarządzania płynnością i ryzkiem finansowym. Eksperci z dziedziny prawa, ekonomii i windykacji, w ramach poradnikowego serwisu pragmatycznie.pl, podpowiadają małym i średnim przedsiębiorcom jak zabezpieczyć biznes przed ryzkiem niewypłacalności lub nierzetelności kooperanta, jaki rodzaj finansowania będzie najkorzystniejszy dla ich branży i biznesu oraz jakie działania podjąć w sytuacji powstania zatorów finansowych. We wrześniu Pragma Faktoring ogłosiła konkurs dotyczący wiedzy o faktoringu.

Konkurs wiedzy o faktoringu jest elementem większej kampanii pt.: Faktoring jest prosty prowadzonej przez Pragma Faktoring. W ramach kampanii spółka promuje stronę z infografiką wyjaśniającą zasady funkcjonowania transakcji objętej faktoringiem, publikuje szereg tekstów informacyjnych, a jej eksperci udzielają odpowiedzi na najczęstsze pytania przedsiębiorców. W ramach akcji obędzie się również cykl otwartych szkoleń dla przedsiębiorców z podstaw poprawy płynności, prewencji zatorów płatniczych, wiedzy o zabezpieczeniach w transakcjach handlowych.

Źródło: Pragma Inkaso

www.faktoringjestprosty.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764