logo
CENTRUM WEBMASTERA
Polska reklama i poligrafiaCENTRUM WEBMASTERA

Reklama w Signs.pl

Do kogo adresowany jest serwis?
W signs.pl zajmujemy się sprawami dotyczącymi codziennej praktyki firm reklamowych, które zaopatrują się w materiały, sprzęt i oprogramowanie do wykonywania reklam, przygotowywania prac na użytek poligrafii, używają ploterów, folii samoprzylepnej, poszukują fontów i dobrego monitora. Serwis przeznaczony jest dla praktyków bezpośrednio zaangażowanych w wykonanie reklam, pracujących na co dzień na materiałach i sprzęcie stanowiących wyposażenie firmy i mających decydujący głos przy ich wyborze.
Pierwszy polski serwis dla twórców reklamy
Signs.pl to centrum informacyjne oraz bank zasobów dla twórców reklam. Publikuje artykuły warsztatowe, porady, prowadzi własny serwis informacyjny.

W Signs.pl znaleźć można informacje adresowane do grafików, projektantów, specjalistów odpowiedzialnych za produkcję reklamową, właścicieli firm reklamowych. Oprócz artykułów związanych tematycznie z reklamą i grafiką, w serwisie publikujemy też materiały z dziedziny poligrafii, dtp oraz doniesienia ze świata marketingu i mediów. Obszerne archiwum ponad wiadomości i artykułów uzupełnione o wpisy na naszym forum branżowym tworzą powiększającą się stale bazę wiedzy o unikatowym charakterze.

Signs.pl, którego historia sięga 1997 roku, jest pierwszym polskim serwisem poświęconym reklamie wizualnej.
Więcej informacji o serwisie
Reklama typu display (banery reklamowe)
Proponujemy skuteczne kampanie banerowe rozliczane w modelu płatności za odsłony. Niektóre serwisy - zwłaszcza te niemogące pochwalić się zadowalającą oglądalnością - oferują enigmatyczne plany reklamowe rozliczane "za okres" - bez wyjaśnienia ile odsłon banera uzyska reklamodawca. W Signs.pl stosujemy przejrzyste zasady - reklamodawca płaci za tyle reklamy, ile jej pokażemy (w praktyce stawki cennikowe oparte są o wartość CPM - czyli cenę za 1000 odsłon reklamy).

W Signs.pl skorzystać można z kilku lokalizacji i formatów banera:
  • BD: billboard 750x100 px
  • RL: rectangle 300x250 px
  • SKY: skyscraper 120x600 px

Dodatkowo na stronach Giełdy i Forum prowadzić można kampanie z wykorzystaniem banerów w formacie 468x60 px.
Banery reklamowe: Użytkownicy mobilni
Interfejs Signs.pl skonstruowany jest z wykorzystaniem technologii responsywnej (RWD). Zastosowane rozwiązania pozwalają dostosować rozmiar reklam do parametrów ekranu użytkownika oraz zablokować wyświetlanie reklam w wypadku, gdy nie są one dla użytkownika widoczne (wyświetlenie nie nalicza się i nie obciąża finansowo reklamodawcy).
  • W wypadku kampanii realizowanych na billboardzie BD konieczne jest przygotowanie dodatkowych kreacji w formacie 468x60 px oraz 320x50 px
  • Kreacje w formacie 300x250 px (RL) wyświetlają się także na urządzeniach mobilnych
  • Banery typu skyscraper (SKY) nie są wyświetlane na ekranach o szerokości poniżej 1024 px.
Banery reklamowe: Opcje dodatkowe
Limit odsłon do użytkownika
Dla każdego bannera biorącego udział w kampanii możliwe jest ustawienie własnego limitu odsłon dla niepowtarzalnego użytkownika (unique user), wyrażonego maksymalną liczbą odsłon

Przerwa czasowa pomiędzy kolejnymi odsłonami do użytkownika
Podobnie jak limit odsłon dotyczy każdego bannera z osobna (a nie całej kampanii), określa czas który musi upłynąć aby banner mógł być ponownie zaprezentowany niepowtarzalnemu użytkownikowi.

Dodatkowe oskryptowanie artykułu sponsorowanego
Jeżeli chcą Państwo zastosować własne mechanizmy badające statystyki oglądalności artykułu sponsorowanego możliwe jest umieszczenie w treści artykułu dodatkowych skryptów, zgodnie z Państwa zaleceniami.

Dowolna liczba kreacji i ich wymiana w trakcie kampanii (bezpłatnie)
Mają Państwo możliwość użycia dowolnej liczby bannerów, a także ich aktywowania i dezaktywowania w czasie trwania kampanii. Każdej kreacji możemy przypisać własny priorytet decydujący o częstotliwości pojawiania się reklamy – np. jeden z dwóch bannerów może pojawiać się 3 razy częściej niż drugi, a także osobne limity odsłon i przerwy czasowe w emisji dla niepowtarzalnego użytkownika.

Statystyki odsłon i kliknięć (bezpłatnie)
Dokładna statystyka odsłon i kliknięć pozwala porównać wyniki dla różnych kreacji i modyfikować kampanię w trakcie jej trwania tak, aby podnieść skuteczność, np. poprzez wybór tematów lub rozwiązań graficznych, które okazują się bardziej interesujące dla odbiorców.
Banery reklamowe: Dwa modele zamówień
1. Standard: rabat ilościowy
Zamówienia realizowane są w „pierwszej kolejności”, z wyższym priorytetem. Pakiety oparte są na tradycyjnym rabacie ilościowym: im większe zamówienie, tym większy rabat. Zamówienie opiewa na wskazaną liczbę odsłon uzyskiwanych w określonym czasie (np. milion odsłon na rok).
Po przekroczeniu pułapu miliona zamówionych odsłon rabaty przestają już rosnąć. Aby uzyskać dodatkowy rabat proponujemy uzupełnienie zamówienia o pakiet typu „Last minute”.

2. „Last minute”: rabat ilościowy + dodatkowa, 50% zniżka
Przedmiotem zamówienia są wszystkie wolne odsłony, które pozostają do dyspozycji po wyemitowaniu zamówień z wyższym priorytetem. Formuła przypomina rezerwację na zasadzie „Last minute” i nadaje się świetnie na kampanię uzupełniającą. Nie da się z góry przewidzieć faktycznej dostępności wolnej puli odsłon, dlatego zamówienie można złożyć na dwa sposoby:
  1. zamawiając wszystkie wolne odsłony w danym czasie (wskazuje się czas trwania kampanii)
  2. wskazując konkretną liczbę odsłon bez określania terminu zakończenia kampanii (kampania trwa aż do uzyskania zamówionej liczby odsłon)

  3. Rabat wyliczamy w oparciu o wielkość zamówienia. Pozostaje on niezmienny niezależnie od tego czy faktycznie uzyskana liczba odsłon była większa, czy mniejsza niż w zamówieniu.

    Może się zdarzyć, że z powodu dużej liczby zamówień, zęstotliwość pojawiania się reklamy wyraźnie spadnie. Z drugiej strony może się okazać, że zaczną Państwo uzyskiwać więcej odsłon niż to było w planie. Dlatego gwarantujemy możliwość wycofania się w każdej chwili z kontynuowania zamówienia typu LM.
    Reklama kontekstowa (Google AdWords, AdKontekst)
    Mechanizm Google AdWords pozwala na emitowanie w Signs.pl własnych reklam bez naszego udziału i wiedzy. Aby rozpocząć reklamowanie się w ten sposób należy posiadać konto Google AdWords (www.adwords.google.com). Opłaty za kampanię pobiera Google, przekazując nam potem część swoich dochodów

    . Użytkownicy Google AdWords samodzielnie kształtują przebieg kampanii, mają m.in. możliwość wskazania serwisów, w których pojawiać się będą ich reklamy. Nie gwarantujemy że reklamy kierowane na miejsca docelowe w naszym serwisie rzeczywiście zostaną u nas wyświetlone. Stosujemy zaawansowane techniki optymalizacji wyświetlania reklam takie jak programmatic.

    W wybranych częściach serwisu wyświetlane mogą być okresowo akże reklamy AdKontekst (adkontekst.wp.pl).
    Reklama w Kurierze e-mail
    Do Państwa dyspozycji są dwie formy reklamy e-mail, rozsyłanej do prenumeratorów dwóch list subskrypcyjnych działających w serwisie:
    • Reklama banerowa w Kurierze e-mail: baner w formacie 615x115 px umieszczony w nagłówku numeru Kuriera. Przykładowy numer Kuriera: http://www.signs.pl/kurier.php Liczba prenumeratorów: 2,1 tys.
    • Niezależny mailing reklamowy oparty na dostarczonym przez Państwa kodzie html: forma zależna jest wyłącznie od Państwa, przy czym do listu nie mogą być dołączane żadne załączniki, pliki graficzne itp.

    Warto podkreślić, że w Signs.pl rygorystycznie przestrzegamy norm prawnych i antyspamowych i nie stosujemy niezgodnej z tymi normami praktyki uzależniania dostępu do usług od wyrażenia zgody na otrzymywanie mailingów. Na przykład: zgoda taka nie jest u nas warunkiem zarejestrowania konta, co zdarza się powszechnie w wielu serwisach i daje mylące wyobrażenie o liczbie prenumeratorów faktycznie zainteresowanych mailingiem. W Signs.pl korespondencja dociera wyłącznie do osób, które świadomie sobie tego zażyczyły, wykazując zainteresowanie otrzymywaniem informacji od Państwa!
    Linki pozycjonujące
    W Signs.pl nie świadczymy usługi zamieszczania odnośników w celu poprawienia pozycji w rankingach wyników w wyszukiwarkach.

    Okazją do umieszczenia odnośnika na stronach portalu jest aktywna współpraca – publikowanie własnych materiałów, udział w naszych przedsięwzięciach, programach promocyjnych itp.
    Patronat medialny
    Ciekawe przedsięwzięcia adresowane do specjalistów z naszej branży mogą liczyć na nasze wsparcie, na które składa się kampania reklamowa oraz publikowanie materiałów prasowych. W zamian oczekujemy odnotowania faktu objęcia patronatem (i najczęściej zamieszczenia logo) na materiałach związanych z przedsięwzięciem.

    Standardowo proponujemy następujący pakiet informacyjno-promocyjny:
    • bieżące publikowanie informacji prasowych, zapowiedzi, podsumowań, materiałów naukowych itp.; w wypadku konkursów możliwa jest prezentacja prac w Galerii Signs.pl
    • kampania bannerowa z użyciem banera BR1 emitowanego na końcu wszystkich stron serwisu
    • umieszczenie linku i logo imprezy objętej patronatem na stronie głównej Signs.pl, sekcji „Patronaty Signs.pl”.
    • Prezentacja materiału graficznego w naszej Galerii (wyniki konkursów, fotorelacje z wydarzeń itp.)

    Warunkiem objęcia patronatem jest bezwzględne przestrzeganie przez organizatora norm antyspamowych. Nie zgadzamy się na powoływanie się na patronat Signs.pl w mailingach naruszających przepisy i standardy antyspamowe.

    Nasze oczekiwania:
    • Zamieszczenie logo Signs.pl i informacji o współpracy na materiałach konferencyjnych i promujących imprezę oraz (wraz z linkiem) na stronie www organizatora
    • Umieszczenie zawierającego logo Signs.pl bannera, standu lub innego nośnika o porównywalnym charakterze:
      - w sali konferencyjnej lub hali targowej
      - przy wejściu do pomieszczenia/budynku
    • Zamieszczanie informacji o współpracy w notkach prasowych dotyczących wydarzenia objętego umową.
    Artykuły sponsorowane
    Materiał dostarczony przez reklamodawcę, wyróżniony jako tekst otwierający stronę główną (z ilustracją i wstępem). W wypadku artykułu sponsorowanego płatne jest nie jego zamieszczenie (PR-owskie notki prasowe publikujemy bezpłatnie) ale specjalne wyróżnienie i anonsowanie użytkownikom Signs.pl,

    Różnice w stosunku do bezpłatnej notki pracowej/PR:
    • Specjalne wyróżnienie na stronie głównej oraz w boksach w panelu po prawej stronie interfejsu
    • Specjalnie wyróżnienie zajawki newsa/artykułu w Kurierze e-mail
    • Anons tekstu na naszych profilach społecznościowych (Facebook, Twitter, Google+ oraz możliwość promowania takiego anonsu na Facebooku za dodatkową opłatą pokrywającą koszta naliczane przez FB).
    • Tekst może być bogato ilustrowany, w cenę wliczona jest możliwość utworzenia towarzyszącej mu galerii zdjęć lub ilustracji.

    Artykuł sponsorowany wyceniany jest za dzień, maksymalny czas: 3 dni + ew. 2 dni weekendowe (stawka za dni weekendowe jest niższa, odzwierciedlając mniejszą oglądalność w tym okresie).
    Bezpłatne formy reklamy
    Program Przyjaciele signs.pl:
    Jeżeli nasz serwis podoba Ci się i chciałbyś umieścić u nas swoje logo - zostań Przyjacielem Signs.pl! Logo znajdzie się na poświęconej zaprzyjaźnionym serwisom stronie i będzie wyświetlane losowo w prawym panelu, na wszystkich stronach Signs.pl. Aby przyjaźń była wzajemna - prosimy o umieszczenie naszego logo na Twojej stronie głównej. W ten sposób pomożemy sobie na wzajem promować nasze serwisy. Signs.pl to serwis wysoko notowany w wielu wyszukiwarkach (np. Google). Umieszczenie tu Twojego odnośnika powinno poprawić także Twój ranking.
    Serwisy uczestniczące w programie Informacje o programie

    Publikowanie notek prasowych i materiałów PR
    W signs.pl bezpłatnie publikujemy materiały marketingowe (prasowe notki PR) firm bezpośrednio związanych z naszą branżą. Mogą to być doniesienia o nowościach w ofercie, nowych klientach, zrealizowanych kontraktach i pracach, informacje o zmianach personalnych, wydarzeniach z życia firmy itp. Firmy mogą również przesyłać materiały o charakterze poradnikowo-warsztatowym, w tym także związane z własną ofertą.
    Więcej informacji o publikowaniu własnych notek

    Giełda Signs.pl
    Oferty i ogłoszenia można bezpłatnie zamieszczać na naszej Giełdzie.
    Zasady korzystania z Giełdy Signs.pl

    Strefa Dostawców i Ekspertów na Forum
    Strefa Dostawców i Ekspertów (SD) to specjalna część Forum Signs.pl dedykowana dostawcom produktów i usług oraz użytkownikom zainteresowanym ich ofertą. SD wykorzystuje formułę i potencjał marketingowy największego polskiego forum dyskusyjnego poświęconego reklamie i poligrafii, aby dać działom marketingu i handlowcom nowe, interaktywne narzędzie efektywnej komunikacji i kształtowania wizerunku. SD uzupełnia Giełdę oraz nasz serwis informacyjny o funkcjonalności typowe dla forum dyskusyjnego.
    Więcej informacji o SD

    Branżowy katalog WWW
    Zadbaj o umieszczenie swojego adresu URL w naszym Katalogu. Zgromadzone w nim strony biorą udział w rankingu użytkowników. Wyniki tego konkursu są najlepszą rekomendacją dla użytkowników Signs.pl. Przygotowaliśmy dodatkowe narzędzia pozwalające polepszyć własne notowanie poprzez zbieranie głosów również we własnym serwisie.
    Cennik, wycena, kontakt w sprawie reklamy
    Prosimy o przesyłanie zapytań w sprawie reklamy na adres reklama(at)signs.pl.
    Program Autoreklama dla Autora
    Reklama w zamian za tekst: Jeżeli chcesz podzielić się wiedzą zawodową z użytkownikami Signs.pl, a jednocześnie jesteś zainteresowany reklamą na naszych stronach, mamy propozycję: w zamian za przygotowanie artykułu oddajemy część powierzchni reklamowej na stronie z Twoim tekstem na Twój wyłączny użytek!
    Informacje dla autorów

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764