logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Festiwal Marketingu i Druku za nami

   20.09.2013, przeczytano 2707 razy
ilustracjastrzałka

Ponad 130 wystawców, tysiące artykułów reklamowych, ogromne maszyny drukarskie, a to wszystko dla prawie 3 tys. zwiedzających – tak można podsumować 5. edycję targów Reklamy i Poligrafii Reklamowej, które po raz pierwszy odbyły się w nowej, połączonej formule.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/festiwal-marketingu-i-druku-za-nami,19730,artykul.html

Wśród prezentowanych nowości zwiedzający mogli zapoznać się z różnorodną ofertą skierowaną dla branży reklamowej. Od długopisów, kubków, ekskluzywnej galanterii, produktów ze szkła, kalendarzy, alkoholi, czekoladek, toreb, na bardzo ekskluzywnych i oryginalnych prezentach kończąc. Drugą grupę branżową stanowili przedstawiciele szeroko rozumianego rynku poligraficznego. Największe firmy z sektora prezentowały możliwości maszyn do druku cyfrowego, offsetowego, transferowego, UV i wielkoformatowego, a także druku 3D. Do grona wystawców dołączyli w tym roku również producenci opakowań, drukarnie z tego segmentu rynku reklamy  - m.in. drukarnie etykiet oraz dostawcy mediów i maszyn.

Targom towarzyszyły wydarzenia specjalne. Pierwszego dnia zwiedzający mieli okazję posłuchać podsumowania dwóch dekad polskiej reklamy w wykonaniu Piotra Wasilewskiego, a także zapoznać się z prawnymi aspektami ochrony znaków towarowych, które przybliżyła Małgorzata Zielińska-Łazarowicz, rzecznik patentowy w Kancelarii Rzeczników Patentowych IP & Law. Drugiego dnia Festiwalu Marketingu i Druku odbyła się konferencja poświęcona tematyce web2print. Wystawcy targów podczas 20 minutowych wystąpień przedstawili najważniejsze zagadnienia internetowych systemów zarządzania pracą i sprzedażą usług drukarni.

W gronie zwiedzających znalazły się agencje reklamowe, drukarnie,  jak również przedstawiciele firm FMCG, branży farmaceutycznej, kosmetycznej, przemysłowej i tworzyw sztucznych, producenci, dystrybutorzy i technolodzy branży opakowaniowej.

Po raz pierwszy w ramach Festiwalu odbył się konkurs POS STARS – na najlepsze display’e reklamowe. Pierwszego dnia targów profesjonalne Jury oceniało zgłoszone ekspozytory, a na wieczornej Gali Wystawców wręczono wygranym statuetki POS STARS. Podczas Gali miało miejsce uhonorowanie nagrodzonych w konkursie o Złote Medale - na najbardziej innowacyjne produkty. Zwiedzający w czasie targów mogli również głosować w konkursie Super Gift na nagrodę publiczności dla najlepszego gadżetu reklamowego. Wyniki konkursów dostępne są na stronie www.festiwalmarketingu.pl

- Targi nadal pozostają w czołówce działań marketingowo-wizerunkowych firm. W przypadku sektora b2b to doskonała okazja by na rzeczywisty grunt przenieść relacje, dotychczas odbywające się jedynie poprzez telefon czy Internet. Dwukrotnie większa ilość wystawców, niż w ubiegłym roku, pozwala nam sądzić, że relacje są dla polskich firm kluczową wartością. Dodatkowo, restrykcyjna selekcja zwiedzających, umożliwiła naszym wystawcom na spotkania jedynie z realnymi kontrahentami w branży – mówi Robert Załupski, dyrektor projektu.

Wydarzeniu towarzyszyło specjalne wydanie Raportu Dostawców Mediów i Maszyn, największego obecnie kompendium wiedzy na temat druku wielkoformatowego oraz cyfrowego. Po raz siódmy wydano też katalogi PROMO, zawierające bogatą ofertę upominków świątecznych i poligrafii,  w dwóch osobnych grzbietach skierowanych do konkretnych grup docelowych – agencji reklamowych i klientów końcowych.

Patronat nad wydarzeniem objęły Polska Izba Opakowań, Polska Izba Artykułów Promocyjnych, Stowarzyszenie Polskich Producentów Etykiet Samoprzylepnych, Polska Izba Fleksografów oraz Kancelaria Rzeczników Patentowych IP & Law. Portal Signs.pl objął targi patronatem medialnym.

Festiwal Marketingu i Druku miał miejsce w Warszawie, 9-10 września br. Pomysłodawcą i organizatorem targów jest OOH magazine.

Źródło: OOH magazine

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Ten to w torbę nazbierał gratisów :))))))

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764