logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Fiesta Catering oficjalnym sponsorem Festiwalu Druku

  PR 22.05.2015, przeczytano 940 razy

FIESTA Catering będzie oficjalnym sponsorem cateringu podczas tegorocznego Festiwalu Druku (pełna nazwa: Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań) odbywającego się w dniach 9-10 września, w Hali Expo XXI w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/fiesta-catering-oficjalnym-sponsorem-festiwalu-druku,24941,artykul.html

FIESTA Catering przygotuje specjalny poczęstunek oraz obsługę strefy VIP w trakcie dwóch dni trwania spotkań.

- Mamy za sobą ponad 12 lat doświadczenia przy organizacji spotkań oraz eventów firmowych dla kilkudziesięciu jak też kilku tysięcy osób. FIESTA Catering zapewnia kompleksową obsługę od projektu po realizację, z pełną obsługą kucharską, kelnerską oraz logistyczną - mówi Ewa Brzostek-Ciarcińska, Menadżer ds. Marketingu i PR w FIESTA Catering.

Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań odbędzie się w EXPO XXI w Warszawie we wrześniu 2015 r. Organizatorem Festiwalu i wydawcą Raportu jest OOH magazine. Patronat nad wydarzeniem objęły Polska Izba Opakowań, Polska Izba Artykułów Promocyjnych, Polska Izba Druku i Stowarzyszenie Polskich Producentów Etykiet Samoprzylepnych.

Źródło: Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań

www.festiwaldruku.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764