logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Finał wakacji z Nikon Cup Gdańsk 2014

  PR 30.08.2014, przeczytano 802 razy
ilustracjastrzałka

Zbliża się koniec wakacji, a wraz z nim zwieńczenie rozgrywek NIKON CUP Gdańsk 2014. 

W niedzielę, 31 sierpnia br. wszyscy fani siatkówki plażowej będą mogli zmierzyć się z najlepszymi zawodnikami w ostatnim tegorocznym turnieju, który odbędzie się na plaży w Gdańsku Brzeźnie. Na uczestników czekają atrakcyjne nagrody. Organizatorzy przygotowali również niespodziankę dla kibiców – otwarte Warsztaty Akademii Nikona oraz konkurs fotograficzny „JESTEM SPORTOWĄ PASJĄ”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/final-wakacji-z-nikon-cup-gdansk-2014,22466,artykul.html

Finałowe rozgrywki NIKON CUP Gdańsk 2014 odbędą się 31 sierpnia br. przy molo w Gdańsku Brzeźnie. W zawodach mogą brać udział zawodnicy z rocznika 1998 i młodsi. Dla starszych graczy została stworzona kategoria Open. Turnieje będzie rozgrywane zgodnie z przepisami PZPS Plażowej. 

Udział w NIKON CUP Gdańsk 2014 jest bezpłatny. Aby zapewnić sprawność w rozgrywaniu turniejów, w poszczególnych kategoriach nie mogą wystartować więcej niż 24 zespoły – o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszeń. Warunkiem startu jest zgłoszenie się do biura zawodów w godz. 11:00-11:30 z dokumentem potwierdzającym tożsamość. Dla startujących w kategorii 1998 i młodsi konieczna jest również pisemna zgoda rodzica lub opiekuna prawnego na udział w Turnieju.

Organizatorzy przygotowali również niespodziankę dla kibiców – konkurs fotograficzny „JESTEM SPORTOWĄ PASJĄ”.  By wziąć udział w zabawie, wystarczy wykonać w trakcie finałowego turnieju NIKON CUP Gdańsk 2014 zdjęcie ukazujące sportowe emocje oraz zgłosić je w strefie Nikona. 

Na autorów najlepszych prac czeka aparat Nikon COOLPIX S01 oraz albumy fotograficzne. Regulamin konkursu będzie dostępny na miejscu u organizatora oraz na stronie nikon.pl.

Konkursowi towarzyszą otwarte warsztaty z fotografii sportowej prowadzone przez eksperta Akademii Nikona. Dwugodzinne zajęcia będą podzielone na dwie części tematyczne. W trakcie pierwszego bloku zostaną omówione zagadnienia techniczne, dotyczące prawidłowego doboru parametrów ekspozycji. Druga części zajęć będzie poświęcona kompozycji sportowych kadrów oraz trikom fotograficznym, które mogą pomóc w uchwyceniu decydującego momentu. Warsztaty odbędą się w godz. 10:00-12:00 oraz 12:30-14:30. Zapisy będą przyjmowane w namiocie Nikona mieszczącym się w pobliżu boisk do siatkówki plażowej, przy molo w Gdańsku Brzeźnie. Liczba miejsce jest ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń.

Źródło: Nikon

nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764