logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Forum Nowe Japońskie Technologie: obraz cyfrowy i digital signage

   12.08.2014, przeczytano 2057 razy
ilustracjastrzałka

W Krakowie, 26 września br., odbędzie się Ogólnopolskie Forum Nowe Japońskie Technologie. Spotkanie poświęcone będzie tematyce „cyfrowego obrazu”: fotografii, grafice komputerowej, poligrafii, jak również Digital Signage – nowoczesnej komunikacji cyfrowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/forum-nowe-japonskie-technologie%3A-obraz-cyfrowy-i-digital-signage,22366,artykul.html

Organizatorem Forum jest krakowska agencja PR Lucky Monday wraz z partnerami: firmą NEC oraz Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha. Przedsięwzięcie zostało oficjalnie wpisane przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych w kalendarz wydarzeń Roku Wymiany pomiędzy Grupą Wyszehradzką a Japonią. Udział w Forum jest bezpłatny.

Do udziału w Forum organizator zaprasza producentów i dystrybutorów, studia fotograficzne i projektowe, drukarnie, agencje reklamowe i interaktywne, uczelnie artystyczne oraz wszystkich pasjonatów cyfrowej fotografii, grafiki i reklamy, którzy chcą zapoznać się z najnowszymi osiągnięciami w tych dziedzinach. W spotkaniu wezmą udział takie firmy jak m.in.: NEC Display Solutions, Epson, Wacom, Nikon, czy X-Rite. Sponsorem z sektora automotive jest firma Anndora – autoryzowany diler japońskiej marki Mazda. Wydarzenie zostało objęte Patronatem Honorowym Ambasady Japonii w Polsce.

W programie Forum znajdą się prezentacje merytoryczne producentów i dystrybutorów oraz wystąpienia branżowych ekspertów, dotyczące rynkowych trendów oraz najnowszych technologii. O Digital Signage i monitorach graficznych opowie NEC, Epson o projektorach i druku, a X-Rite o urządzeniach kalibracyjnych. W agendzie przewidziano również sesję Passion&Leisure, w której Szymon Kobusiński przybliży tajniki fotografii portretowej, a przedstawiciele Nikon Polska zaprezentują program ochrony praw autorskich - Twoje zdjęcie. Twoje prawo. W trakcie spotkania dostępna będzie również część wystawiennicza, gdzie  uczestnicy przetestują portfolio najnowszych produktów oraz wezmą udział w warsztatach.

Na Forum odbędzie także oficjalne wręczenie nagród laureatom konkursu Japońskie Kadry, który jest wydarzeniem towarzyszącym temu projektowi.

Uczestnictwo w Forum jest bezpłatne. Decyduje kolejność zgłoszeń. Aby wziąć udział w spotkaniu należy wypełnić on-line formularz rejestracyjny http://www.japonskietechnologie.pl/index.php/rejestracja

Forum objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Lucky Monday

www.japonskietechnologie.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764