logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Frisco.pl rusza z wirtualnym sklepem w metrze i kampanią

  PR 05.11.2013, przeczytano 3742 razy
ilustracjastrzałka

Frisco.pl uruchomiło pierwszy w Polsce e-supermarket w metrze. Ściany po obu stronach stacji Centrum wyklejone zostały grafikami przedstawiającymi półki sklepowe, na których pojawiło się ponad 150 produktów w atrakcyjnych cenach. Klienci czekając na metro mogą za pomocą smartfona zamówić wybrane towary z wirtualnych półek, a Frisco dostarczy je pod wskazany adres. Otwarcie e-sklepu wspiera kampania marketingowa obejmująca działania ATL, BTL oraz PR. Projekt potrwa do końca listopada.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/frisco.pl-rusza-z-wirtualnym-sklepem-w-metrze-i-kampania,20136,artykul.html

W ramach kampanii towarzyszącej uruchomieniu wirtualnego e-sklepu przez cały listopad na billboardach zlokalizowanych na 9 stacjach metra pojawią się reklamy Frisco.pl. Działania promocyjne obejmują też inserty w dzienniku Metro, a także mailingi do klientów. Ponadto z okazji otwarcia wirtualnego supermarketu przygotowano sampling z hostessami, które przez kilka dni listopada przy stacji Centrum będą rozdawać owoce z logo Frisco.pl. Kampania została przygotowana przez dział marketingu Frisco.pl, który zajął się również zakupem mediów. Działania PR prowadzi z kolei agencja Practum Consulting.

- Wirtualny sklep w metrze to pierwsza tego typu akcja w Polsce. Zlokalizowany jest na najliczniej uczęszczanej stacji warszawskiego metra - szacuje się, że dziennie przewija się przez nią ok. 80 tys. pasażerów. W połączeniu z atrakcyjną formą ekspozycji marki jest to więc narzędzie, które niesie ze sobą ogromny potencjał do budowania rozpoznawalności dla Frisco.pl i to jest głównym celem naszego przedsięwzięcia. Poza tym, chcemy pokazać klientom, że w dzisiejszych czasach po codzienne zakupy nie muszą już jechać specjalnie do supermarketu, bo za pomocą aplikacji mobilnej we Frisco mogą zamówić potrzebne produkty praktycznie z każdego miejsca i o dowolnej godzinie, nawet wykorzystując chwilę oczekiwania na metro – mówi Grzegorz Bielecki, prezes Frisco.pl.

Aplikacja umożliwiająca robienie zakupów w supermarkecie na stacji Centrum jest udostępniana bezpłatnie w App Store dla iPhone’a i Google Play dla smartfonów działających w systemie Android. Do właściwego sklepu z aplikacją przekierowuje Frisco.pl lub kod QR, który można odczytać z grafik umieszczonych w metrze. Po jej zainstalowaniu wystarczy zeskanować barkody produktów z wirtualnych półek. Wybrane towary trafią następnie do koszyka, skąd po zatwierdzeniu zamówienia przez klienta zostaną dostarczone przez Frisco o wybranej godzinie pod wskazany adres.

Dzięki mobilnej aplikacji klienci mogą rozpocząć zakupy w metrze i logując się później na swoje konto, dokończyć je już w domu, bo wybrane wcześniej produkty zostaną zapamiętane w koszyku. Aplikacja Frisco.pl daje bowiem dostęp do pełnej oferty e-supermarketu, która obejmuje ponad 12 tys. produktów.

Źródło: Frisco.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764