logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gdynia Design Days: Od prototypu do produktu

  PR 01.04.2015, przeczytano 709 razy
ilustracjastrzałka

Seaglass to pierwszy festiwalowy projekt, który przekształcono w gotowy produkt - unikalną pamiątkę z Gdyni. Limitowana seria jest na etapie testów. Prototyp powstał w ramach wystawy głównej festiwalu Gdynia Design Days 2014.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gdynia-design-days%3A-od-prototypu-do-produktu,24404,artykul.html

Seaglass czyli zestaw szklanych naczyń codziennego użytku inspirowany nadmorskimi wakacjami to projekt duetu Agata Matlak-Lutyk, Jan Lutyk. - Aktualnie udało się wyprodukować limitowaną serię. Produkt jest na etapie testów – mówi Ewa Janczukowicz-Cichosz, kierownik Centrum Designu Gdynia. - Jeśli zainteresowanie będzie duże, na rynku może pojawić się większa seria przeznaczona do sprzedaży. Być może już podczas Gdynia Design Days 2015 – dodaje.

Prototypy tworzone na potrzeby festiwalu Gdynia Design Days mają duży potencjał wdrażalności. Są to przedmioty użytkowe oraz projekty, które mają szansę na stałe wpisać się w tkankę miejską Gdyni. Podczas tegorocznej edycji festiwalu, w ramach MIASTOTESTÓW, sprawdzonych zostanie więcej prototypów m.in. Iloczyny autorstwa Izabeli Bołoz.

Jednym z głównych założeń festiwalu Gdynia Design Days jest tworzenie nowej rzeczywistości projektowej, a nie tylko jej odtwarzanie. Tegoroczne hasło „SIECI” stanowi kolejną inspirację dla projektantów z całej Polski, których zaproszono do współpracy. Efekty będzie można zobaczyć już w lipcu br.

O Seaglass:

Projekt przedmiotów domowego użytku w sposób subtelny nawiązuje do naszych wspomnień z nadmorskich wakacji. Faktura wypłukanego przez morze szkła, chłód i zapach mokrego piasku ­ zmysłowe doznania zamknięte w użytkowej formie, które mogą codziennie być obecne na domowym stole. Pamiątka inaczej.

materiał: szkło, piaskowiec

projekt: Agata Matlak-Lutyk, Jan Lutyk / Gdynia Design Days 2014, wystawa MIASTO+

Więcej o prototypach na: gdyniadesigndays.eu

FB: facebook.com/gdyniadesigndays

Instagram: @gdyniadesigndays

Źródło: Gdynia Design Days

gdyniadesigndays.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764