logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Getin Noble Bank nominowany w Konkursie Biuletynów Firmowych

  PR 22.09.2014, przeczytano 810 razy

Kwartalnik pracowników Getin Noble Banku „GO!” ma szansę powtórzyć swój sukces z zeszłego roku i ponownie zdobyć tytuł Biuletynu Wewnętrznego Roku w ogólnopolskim Konkursie Biuletynów Firmowych. Organizator konkursu, agencja doradcza i wydawnicza Agape ogłosi listę laureatów tegorocznej edycji konkursu 7 października 2014 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/getin-noble-bank-nominowany-w-konkursie-biuletynow-firmowych,22676,artykul.html

Konkurs Biuletynów Firmowych Agape jest jednym z najstarszych i najważniejszych wydarzeń branży custom publishing w Polsce. Jego celem jest wyróżnienie najlepszych publikacji korporacyjnych i podkreślenie ich roli w realizowaniu strategii i polityki informacyjnej firmy. W ubiegłorocznej edycji kapituła konkursu doceniła umiejętności dziennikarskie i edytorskie pracowników Getin Noble Banku, przyznając kwartalnikowi „GO!” tytuł najlepszego biuletynu wewnętrznego. W tym roku magazyn ponownie walczy o zwycięstwo w tej kategorii.

Kwartalnik „GO!” tworzą pracownicy Getin Noble Banku, samodzielnie wybierając poruszane zagadnienia oraz przygotowując materiały redakcyjne i fotograficzne. Tematyka biuletynu obejmuje m.in. aktualności korporacyjne, artykuły edukacyjne i szkoleniowe, a także informacje o inicjatywach wewnętrznych firmy. Wydawany od 2011 r. magazyn trafia bezpośrednio do ponad 6 tysięcy pracowników Getin Noble Banku i stanowi ważne narzędzie komunikacji wewnętrznej.

Szczegółowe informacje na temat konkursu, a także pełna lista nominowanych znajdują się na stronie organizatora: www.agape.com.pl. Laureaci tegorocznej edycji zostaną ogłoszeni 7 października br.

Źródło: Getin Noble Bank

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764