logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gift Show Poland – nowe targi dla branży upominkowej

  PR 10.02.2015, przeczytano 1404 razy

Producenci i projektanci upominków, importerzy oraz osoby szukające prezentów na różne okazje spotkają się na premierowej edycji targów Gift Show Poland 2015. Wydarzenie skupiające branżę upominkową odbędzie się w dniach 22-24 maja br., w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie. Przez trzy dni na stoiskach zagranicznych i polskich wystawców zaprezentowane zostaną liczne artykuły promocyjne, gadżety reklamowe czy też pomysłowe prezenty okolicznościowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gift-show-poland--nowe-targi-dla-branzy-upominkowej,23894,artykul.html

- Targi Gift Show Poland tworzymy z myślą o potrzebach osób, które zajmują się upominkami i produktami reklamowymi zarówno w sferze zawodowej, jak i prywatnej. Jest to platforma łącząca producentów, projektantów, sprzedawców z klientami poszukującymi ciekawych gadżetów i prezentów na potrzeby firm czy też osobistych uroczystości. Rynek upominków prężnie się rozwija, o czym będzie można przekonać się podczas targów, oglądając wiele pomysłowych artykułów promocyjnych. Atutem imprezy jest również możliwość nawiązywania w trakcie trzech dni międzynarodowych kontaktów biznesowych - mówi Bartosz Sosnowski, prezes MT Polska, współorganizatora targów Gift Show Poland.

Firmowe i prywatne prezenty

Do Warszawy na Gift Show Poland przyjadą producenci z Polski i zagranicy. Oferta targów obejmie, propozycje prezentów dla klientów, partnerów biznesowych, designerskie akcesoria dla młodzieży, gadżety marketingowe jak również upominki na różne okazje m.in. urodziny, imieniny, śluby, święta czy parapetówki. Na stoiskach znajdą się artykuły biurowe, produkty reklamowe, souveniry i pamiątki, opakowania, dekoracje świąteczne, biżuteria, mała elektronika, zabawki, upominki dla dzieci, akcesoria podróżnicze, sprzęt sportowy oraz wiele innych pomysłów na prezent.

Upominki dla każdego

Targi Gift Show Poland przeznaczone są zarówno dla przedstawicieli branży upominkowej, jak również klientów indywidualnych, zainteresowanych nowościami i poszukujących inspiracji na prezenty. Wśród zwiedzających znajdą się importerzy i dystrybutorzy z branży, przedstawiciele agencji reklamowych, hurtownicy oraz właściciele sklepów z upominkami, gadżetami, zabawkami i artykułami dla dzieci. Nie zabraknie również osób decyzyjnych z działów zakupów firm, działów marketingu, organizatorów eventów bądź imprez targowych.

Źródło: MT Polska

www.giftshow.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764