logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania społeczna: Głowa do góry! Czas na lepszy start!

  PR 31.07.2014, przeczytano 1535 razy
ilustracjastrzałka

To słowa, które każdy z nas mógłby skierować do dzieci z najuboższych rodzin. Teraz każdy z nas może dać im szansę na lepszy start w nowym roku szkolnym.1 sierpnia startuje ogólnopolska kampania Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce „Powrót do szkoły”, której celem jest zbiórka funduszy na zajęcia edukacyjne i szkolne wyprawki dla potrzebujących dzieci.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-spoleczna%3A-glowa-do-gory%21-czas-na-lepszy-start%21,22305,artykul.html

Początek roku szkolnego to ogromne wyzwanie dla wielodzietnych rodzin w SOS Wioskach Dziecięcych, ponieważ oprócz zakupu podręczników i szkolnych wyprawek potrzebne są także środki na zajęcia wyrównujące zaległości edukacyjne dzieci. Uzupełniająca nauka jest w wielu przypadkach niezbędna do prawidłowego rozwoju, aby dzieci mogły stać się samodzielnymi dorosłymi.

Bardzo często pod naszą opiekę trafiają starsze dzieci, które mają poważne trudności z mówieniem, pisaniem, czytaniem. Konieczne więc są intensywne zajęcia z logopedą czy pedagogiem, aby takie deficyty wyrównać.- Mówi Dariusz Krysiak pedagog z SOS Wioski Dziecięcej w Kraśniku.

Dzieci, aby mogły rozwijać się prawidłowo potrzebują przede wszystkim godnych warunków, w których będą mogły spokojnie przygotować się do dorosłego życia. Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce pomaga im te warunki zapewnić. Obecnie pod opieką Stowarzyszenia jest aż 1400 potrzebujących dzieci.

Według raportu Centrum Badania Opinii Społecznej, w ubiegłym roku rodzice wydali średnio 826 zł na wyprawkę dla jednego ucznia (to 14% więcej niż rok wcześniej). Blisko połowa polskich rodzin posyła dzieci na płatne zajęcia edukacyjne lub ogólnorozwojowe. Pokazuje to jak ogromne finansowe wyzwanie stoi przed rodzinami SOS.

„Staramy się zrobić wszystko co w naszej mocy, aby dzieci nie musiały wstydzić się biedy, zaległości w nauce i aby mogły pójść do szkoły z podniesioną głową” - dodaje Wioletta Lewandowska, mama SOS z SOS Wioski Dziecięcej w Siedlcach.

Do akcji w tym roku przyłączyli się operatorzy sieci komórkowych Orange, T-Mobile Polska, Play i Plus. Dzięki ich pomocy Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce można wesprzeć wysyłając charytatywny SMS o treści SOS na numer 74 565 (koszt 4zł + VAT). Operatorzy cały przychód uzyskany z serwisu SMS przekażą SOS Wioskom Dziecięcym. Akcję SMS obsługuje technicznie Digital Virgo SA. W planowaniu mediów i pozyskiwaniu reklam Stowarzyszenie wspiera dom mediowy MediaVest. Autorem pomysłu kreatywnego jest Hell Advertising.

Kampania Stowarzyszenia potrwa do końca października. Działania reklamowa planowane są w prasie i Internecie. Patronem medialnym jest Program Pierwszy Polskiego Radia.

Źródło: Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce

www.wioskisos.org

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764