logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Goldbach Audience współpracuje z Legia.com, oficjalnym serwisem Legii Warszawa

  PR 28.07.2014, przeczytano 1802 razy
ilustracjastrzałka

W lipcu do oferty Goldbach Audience dołączył serwis Legia.com – oficjalny serwis Klubu Piłkarskiego Legia Warszawa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/goldbach-audience-wspolpracuje-z-legia.com%2C-oficjalnym-serwisem-legii-warszawa,22276,artykul.html

Goldbach Audience jest partnerem Legia.com w zakresie sprzedaży kampanii reklamowych w serwisie. Poza reklamą display witryna Legia.com, jak i jego właściciel – Legia Warszawa, umożliwiają reklamodawcom przeprowadzanie rozmaitych akcji niestandardowych oraz crossmediowych z wykorzystaniem różnorodnych narzędzi marketingu online i offline. Wśród dotychczas przeprowadzonych akcji promocyjnych w internecie Legia pochwalić może się kampaniami dla takich marek jak Razer, Dominium czy Timex.

W wyniku podjętej współpracy znacząco wzmocniona została kategoria Sport sieci Goldbach, która reprezentowana jest przez takie serwisy branżowe jak SportoweFakty.pl czy Weszlo.com. Łączny zasięg witryn sportowych w sieci Goldbach to ponad 4 000 000 użytkowników.

„Niezwykle się cieszę, że najlepsza drużyna piłkarska w Polsce jako swojego pierwszego partnera reklamowego wybrała właśnie nas. Wyjątkowa otwartość klubu na różnorodne akcje promocyjne oraz potencjał drzemiący w samej witrynie, jak również w otoczeniu klubu, daje bardzo ciekawe możliwości reklamowe.” – mówi Ilona Drzewosowska, Buying and Delivery Director, Goldbach Audience.

„Staramy się rozwijać Klub biznesowo na każdym polu. Nasze media są odwiedzane przez ponad 400 tysięcy unikalnych użytkowników miesięcznie, którzy robią od 4 do 8 milionów odsłon serwisu. Ich największą siłą jest lojalność. Reklama w internecie to dla naszego klubu także możliwość na współpracę z tymi partnerami, którzy oczekują mierzalnych form promocji” – mówi Jakub Szumielewicz, Członek Zarządu oraz Dyrektor Wykonawczy, Legia Warszawa S.A.

Użytkownicy serwisu Legia.com śledzić mogą najnowsze doniesienia sportowe, komunikaty klubu, zdjęcia oraz materiały z treningów, a także informacje dotyczące zawodników i kadry. Na stronie dostępne są również na żywo relacje z meczów.

Łączny zasięg serwisu Legia.com to ponad 420 000 użytkowników i ponad 4 100 000 odsłon miesięcznie (Google Analytics, 20 czerwiec -20 lipiec 2014r.).

Źródło: Goldbach Audience

www.goldbachgroup.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764