W lipcu do oferty Goldbach Audience dołączył serwis Legia.com – oficjalny serwis Klubu Piłkarskiego Legia Warszawa.
Goldbach Audience jest partnerem Legia.com w zakresie sprzedaży kampanii reklamowych w serwisie. Poza reklamą display witryna Legia.com, jak i jego właściciel – Legia Warszawa, umożliwiają reklamodawcom przeprowadzanie rozmaitych akcji niestandardowych oraz crossmediowych z wykorzystaniem różnorodnych narzędzi marketingu online i offline. Wśród dotychczas przeprowadzonych akcji promocyjnych w internecie Legia pochwalić może się kampaniami dla takich marek jak Razer, Dominium czy Timex.
W wyniku podjętej współpracy znacząco wzmocniona została kategoria Sport sieci Goldbach, która reprezentowana jest przez takie serwisy branżowe jak SportoweFakty.pl czy Weszlo.com. Łączny zasięg witryn sportowych w sieci Goldbach to ponad 4 000 000 użytkowników.
„Niezwykle się cieszę, że najlepsza drużyna piłkarska w Polsce jako swojego pierwszego partnera reklamowego wybrała właśnie nas. Wyjątkowa otwartość klubu na różnorodne akcje promocyjne oraz potencjał drzemiący w samej witrynie, jak również w otoczeniu klubu, daje bardzo ciekawe możliwości reklamowe.” – mówi Ilona Drzewosowska, Buying and Delivery Director, Goldbach Audience.
„Staramy się rozwijać Klub biznesowo na każdym polu. Nasze media są odwiedzane przez ponad 400 tysięcy unikalnych użytkowników miesięcznie, którzy robią od 4 do 8 milionów odsłon serwisu. Ich największą siłą jest lojalność. Reklama w internecie to dla naszego klubu także możliwość na współpracę z tymi partnerami, którzy oczekują mierzalnych form promocji” – mówi Jakub Szumielewicz, Członek Zarządu oraz Dyrektor Wykonawczy, Legia Warszawa S.A.
Użytkownicy serwisu Legia.com śledzić mogą najnowsze doniesienia sportowe, komunikaty klubu, zdjęcia oraz materiały z treningów, a także informacje dotyczące zawodników i kadry. Na stronie dostępne są również na żywo relacje z meczów.
Łączny zasięg serwisu Legia.com to ponad 420 000 użytkowników i ponad 4 100 000 odsłon miesięcznie (Google Analytics, 20 czerwiec -20 lipiec 2014r.).
Źródło: Goldbach Audience