logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Goldbach Audience z największym zasięgiem w kategorii Sport wśród sieci reklamowych

  PR 01.09.2014, przeczytano 1100 razy

W ostatnim czasie Goldbach Audience znacznie poszerzył oferowany pakiet SPORT. Wśród nowych witryn znalazły się m.in.: goal.pl, legia.com, legia.net, meczyki.pl, sportowefakty.pl, weszlo.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/goldbach-audience-z-najwiekszym-zasiegiem-w-kategorii-sport-wsrod-sieci-reklamowych,22492,artykul.html


Pakiet SPORT obejmuje nie tylko witryny skierowane do  osób zainteresowanych piłką nożną, ale również osób zainteresowanych zdrowym stylem życia. W ramach podkategorii fit zostały włączone następujące witryny: ilewazy.pl, mojegotowanie.pl, potreningu.pl, przyslijprzepis.pl, sfd.pl, vitalia.pl. 

Łączny zasięg serwisów zgrupowanych w pakiecie SPORT sieci Goldbach Audience to 4 685 314 RU i 149 282 995 odsłon, w rozbiciu: witryny skierowane do osób zainteresowanych piłką nożną – 1 988 598 RU, 121 157 329 odsłon, zaś witryny fit – 2 696 716 RU oraz 28 125 666 odsłon*.   

Użytkownicy serwisów z kategorii SPORT to głównie mężczyźni z nadreprezentacją w wieku 15-44, zamieszkujący miasta o wielkości od 200 do 500 tysięcy i 500+ mieszkańców. Są to głównie kierownicy niższego szczebla, specjaliści uprawiający wolny zawód, osoby prowadzące działalność gospodarczą, osiągający średni dochód miesięczny na poziomie od 4 000 do 5 000 oraz 5 000+. Użytkownikami wspomnianych serwisów są również uczniowie i studenci. 

„Dzięki nawiązaniu współpracy z kluczowymi wydawcami z kategorii SPORT, mamy przyjemność zaoferować naszym Klientom silny pakiet markowych serwisów z wysokiej jakości contentem o tej tematyce. Serwisy te nie tylko cieszą się dużą popularnością wśród internautów czyli wysokimi statystykami, ale również posiadają dobre zaplecze redakcyjne. Ponadto, badania pokazują, że wyżej wymienione serwisy są odwiedzane przez użytkowników z dużym potencjałem zakupowym.

Dzięki temu możemy dostarczyć naszym Klientom zarówno duży zasięg w tej grupie docelowej, jak i ciekawe możliwości kampanii niestandardowych”, informuje Ilona Drzewosowka, Buying and Delivery Director.

Źródło: Goldbach Audience

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764