logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Goldbach Interactive powiększa zespół

  PR 01.10.2014, przeczytano 760 razy

Goldbach Interactive (Poland) z nowym specjalistą ds. marketingu i PR. Do zespołu dołączył Tomasz Cirmirakis, którego zadaniem jest planowanie i realizacja nowej strategii komunikacyjnej agencji. Zadba także o rozwój i modernizację strony internetowej, obsługę kanałów social media i utrzymywanie relacji z mediami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/goldbach-interactive-powieksza-zespol-,22764,artykul.html

Tomasz Cirmirakis doświadczenie w komunikacji i marketingu zdobywał m.in. w agencji Effective PR i Reckitt Benckiser. Przez ostatnie miesiące, jako konsultant ds. PR w Clear Communication Group, był zaangażowany w realizację projektów dla Idea Expert, BGŻOptimy oraz Enxoo. Jest absolwentem Collegium Civitas oraz Uniwersytetu Warszawskiego. 

 

Poszerzenie zespołu to zapowiedź wzmocnienia działań komunikacyjnych i zmian wizerunkowych Goldbach Interactive (Poland).

Źródło: Goldbach Interactive

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764