Innowacja Dr. Oetkera – Babeczka z kubeczka od września znajdzie się w sklepach i wzbogaci portfolio Słodkiej Chwili – lidera kategorii deserów jednoporcjowych . Teraz w ciągu minuty każdy będzie mógł przygotować dla siebie pyszną, pachnącą Babeczkę z kubeczka.
Produkt jest przeznaczony dla osób, które w ciągu dnia pełnego zajęć czy obowiązków chcą znaleźć kilka chwil na sprawienie sobie małej przyjemności. Babeczka z kubeczka będzie zawsze pod ręką, gdy ma się ochotę na coś słodkiego, umili też odpoczynek przed telewizorem podczas ulubionego filmu czy serialu. Babeczka z kubeczka będzie doskonała również podczas przerwy w pracy lub nauce, a także dostarczy idealną porcję słodkiej energii.
Kampania reklamowa linii Słodka Chwila
We wrześniu rusza również intensywna kampania reklamowa dla kisieli, budyni i kaszek z serii Słodka Chwila. Działania mają na celu przypomnienie o marce Słodka Chwila, która od prawie 15 lat jest liderem kategorii deserów jednoporcjowych oraz posiada najszerszy ich asortyment na rynku. Produkty Słodka Chwila będą intensywnie wspierane w telewizji. Kampania zakłada emisję 30-sekundowej reklamy prezentującej duży wybór kisieli, budyni i kaszek oraz krótszych formatów 15-sekundowych komunikujących dany typ produktu. Emisje będą miały miejsce zarówno w trzech stacjach o szerokim zasięgu (TVN, Polsat oraz Telewizja Polska), a także kanałach tematycznych. Słodką Chwilę wspierać będą działania w internecie, skierowane do młodych odbiorców. Według szacunków firmy reklama za pośrednictwem VOD i YouTube osiągnie ponad 7 mln obejrzeń.
Źródło: Dr. Oetker