logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gotowa w 1 minutę Babeczka z kubeczka – Słodka Chwila od Dr. Oetkera

  PR 16.09.2014, przeczytano 4989 razy
ilustracjastrzałka

Innowacja Dr. Oetkera – Babeczka z kubeczka od września znajdzie się w sklepach i wzbogaci portfolio Słodkiej Chwili – lidera kategorii deserów jednoporcjowych . Teraz w ciągu minuty każdy będzie mógł przygotować dla siebie pyszną, pachnącą Babeczkę z kubeczka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gotowa-w-1-minute-babeczka-z-kubeczka--slodka-chwila--od-dr.-oetkera,22622,artykul.html

Produkt jest przeznaczony dla osób, które w ciągu dnia pełnego zajęć czy obowiązków chcą znaleźć kilka chwil na sprawienie sobie małej przyjemności. Babeczka z kubeczka będzie zawsze pod ręką, gdy ma się ochotę na coś słodkiego, umili też odpoczynek przed telewizorem podczas ulubionego filmu czy serialu. Babeczka z kubeczka będzie doskonała również podczas przerwy w pracy lub nauce, a także dostarczy idealną porcję słodkiej energii.

Kampania reklamowa linii Słodka Chwila

We wrześniu rusza również intensywna kampania reklamowa dla kisieli, budyni i kaszek z serii Słodka Chwila. Działania mają na celu przypomnienie o marce Słodka Chwila, która od prawie 15 lat jest liderem kategorii deserów jednoporcjowych oraz posiada najszerszy ich asortyment na rynku. Produkty Słodka Chwila będą intensywnie wspierane w telewizji. Kampania zakłada emisję 30-sekundowej reklamy prezentującej duży wybór kisieli, budyni i kaszek oraz krótszych formatów 15-sekundowych komunikujących dany typ produktu. Emisje będą miały miejsce zarówno w trzech stacjach o szerokim zasięgu (TVN, Polsat oraz Telewizja Polska), a także kanałach tematycznych. Słodką Chwilę wspierać będą działania w internecie, skierowane do młodych odbiorców. Według szacunków firmy reklama za pośrednictwem VOD i YouTube osiągnie ponad 7 mln obejrzeń.

Źródło: Dr. Oetker

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764