GREY Group jest autorem wyjątkowej akcji społecznej upamiętniającej 70. rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego. W odpowiedzi na apel Jana Ołdakowskiego, dyrektora Muzeum PW, aby ludzie ustawiali w swoich komórkach alarmy na godzinę 17.00 w piątek, GREY stworzył specjalną aplikację „Minuta dla Warszawy”, która po ściągnięciu na telefon uruchamia w nim dźwięk syreny właśnie o godzinie „W”.
Na stronie www.grey.pl/minutadlawarszawy jest dostępna do pobrania aplikacja, która po zainstalowaniu włączy się 1 sierpnia o godzinie 17.00 i wyda dźwięk syreny alarmowej. Inicjatorem i realizatorem akcji jest agencja GREY Group, a partnerem akcji – Muzeum Powstania Warszawskiego.
„Co roku aktywnie włączamy się w obchody upamiętniające Powstanie Warszawskie. W poprzednich latach zrealizowaliśmy między innymi akcję social media »Połączyła nas Warszawa« oraz zaprojektowaliśmy okolicznościowe plakaty dla domów towarowych Wars Sawa Junior. GREY Group jest także autorem wielokrotnie nagradzanej w kraju i za granicą kampanii outdoorowej dla PKO BP »Kobiety Powstania Warszawskiego«. Coroczny udział w tym doniosłym wydarzeniu – tak ważnym dla Polaków, szczególnie tych młodych – to już w GREY tradycja” – podsumowuje Rafał Baran, CEO GREY Group.
Źródło: GREY Group