logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grey Group na 70. rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego

  PR 01.08.2014, przeczytano 1104 razy
ilustracjastrzałka

GREY Group jest autorem wyjątkowej akcji społecznej upamiętniającej 70. rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego. W odpowiedzi na apel Jana Ołdakowskiego, dyrektora Muzeum PW, aby ludzie ustawiali w swoich komórkach alarmy na godzinę 17.00 w piątek, GREY stworzył specjalną aplikację „Minuta dla Warszawy”, która po ściągnięciu na telefon uruchamia w nim dźwięk syreny właśnie o godzinie „W”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grey-group-na-70.-rocznice-wybuchu-powstania-warszawskiego,22311,artykul.html

Na stronie www.grey.pl/minutadlawarszawy jest dostępna do pobrania aplikacja, która po zainstalowaniu włączy się 1 sierpnia o godzinie 17.00 i wyda dźwięk syreny alarmowej. Inicjatorem i realizatorem akcji jest agencja GREY Group, a partnerem akcji – Muzeum Powstania Warszawskiego.

Co roku aktywnie włączamy się w obchody upamiętniające Powstanie Warszawskie. W poprzednich latach zrealizowaliśmy między innymi akcję social media »Połączyła nas Warszawa« oraz zaprojektowaliśmy okolicznościowe plakaty dla domów towarowych Wars Sawa Junior. GREY Group jest także autorem wielokrotnie nagradzanej w kraju i za granicą kampanii outdoorowej dla PKO BP »Kobiety Powstania Warszawskiego«. Coroczny udział w tym doniosłym wydarzeniu – tak ważnym dla Polaków, szczególnie tych młodych – to już w GREY tradycja” – podsumowuje Rafał Baran, CEO GREY Group.

Źródło: GREY Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764