logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grey Group wspiera polskich producentów jabłek

  PR 31.07.2014, przeczytano 804 razy

W związku z ogłoszonym wczoraj w Rosji embargiem, Grey Group będzie wspierał polskich producentów jabłek. W agencji codziennie pojawiać się będą polskie jabłka różnych odmian dla pracowników i gości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grey-group-wspiera-polskich-producentow-jablek-,22304,artykul.html

Polska jest największym producentem jabłek w Europie. Nasze jabłka cenią sobie konsumenci w wielu krajach. Większość rodzimej produkcji trafia na eksport. Grey Group postanowił wesprzeć polskich producentów jabłek i codziennie dostarczać dużą porcję tych zdrowych owoców pracownikom i gościom agencji.

„Jabłka to nasz skarb narodowy. Produkujemy ich najwięcej w Europie. To dla nas naturalne, że chcemy aktywnie wspierać polskich sadowników. Z przyjemnością  zostaliśmy ambasadorami zdrowych i pięknych polskich jabłek” – podsumowuje Rafał Baran, CEO Grey Group.

#jedzjabłka

Źródło: Grey Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764