logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Growth Hacking - nowa sztuka na usługach marketingu

  PR 01.07.2014, przeczytano 1253 razy
ilustracja

Jeszcze rok temu mało kto wiedział kim jest i czym zajmuje się Growth Hacker, dziś jest to jedna z najbardziej poszukiwanych osób w e-biznesie. I choć samo słowo hacker może kojarzyć się negatywnie, w to tym wypadku niesłusznie. Praca jaką wykonuje Growth Hacker może przynieść bowiem niespodziewanie dużo korzyści.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/growth-hacking---nowa-sztuka-na-uslugach-marketingu,22058,artykul.html

Idealny Growth Hacker musi łączyć kompetencje z branży IT oraz marketingu, a głównym celem jego działania jest maksymalizacja sprzedaży produktów lub usług oraz dotarcie do potencjalnych klientów. Najważniejsze zadania jakie wykonuje Growth Hacker to przede wszystkim badanie zachowań grupy docelowej oraz przeprowadzanie testów i optymalizacji działań w obrębie kanałów cyfrowych. Skuteczność kreatywnych technik, jakie wykorzystuje się w Growth Hackingu, zapewnia znaczny wzrost współczynników e-commerce, czego rezultatem jest przekonanie większej ilości klientów do nabycia naszego produktu. Kontrolować i optymalizować można praktyczne każdy rodzaj działania w internecie od maksymalizacji kliknięć, rejestracji kont, konwersji zakupowej po budowania zasięgu.

Zbierając dane i właściwie je analizując można wyciągnąć odpowiednie wnioski, które posłużyć nam mogą w budowaniu kolejnych strategii e-marketingowych
- mówi Katarzyna Kołodziejczyk, Key Account Manager GRUPA 365 NET - Ważnym jest żeby wiedzieć, które działania w internecie przynoszą nam najwięcej korzyści i są najskuteczniejsze, a które zupełnie nie przekonują naszych potencjalnych klientów - dodaje.

Growth Hacker ściga nowych użytkowników, ale nie wykorzystuje do tego tradycyjnych form reklamy. Dba też o to żeby obecni użytkownicy nie rezygnowali z naszych usług. Każdy Grwoth Hacker jest skupiony przede wszystkim na celu jakim jest generowanie wzrostu, a wykorzystywane przez niego techniki z niezwykłą skuteczności do tego celu doprowadzają.  Ważne jest, aby posiadać świadomość tego jakie czynniki w sieci wpływają na nasz biznes i które z nich są dla nas najbardziej korzystne. Jednak prawdziwą sztuką jest umiejętność wykorzystania każdego z tych elementów we właściwy sposób i wyciągnięcie z tego wniosków, które przyczynią się do wzrostu. I tą właśnie sztukę opanowują Growth Hackerzy.

Źródło: GRUPA 365 NET

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Biuro Bayer zainspirowane Oliwą spod kreski Design Anatomy
Biuro jednego z najstarszych rezydentów Olivia Centre przeszło metamorfozę. Dostosowane do najnowszych trendów biuro grupy Bayer powstało w duchu less waste, a opiera się na nowej strategii przestrzeni pracy, obowiązującej w całej grupie. Za projekt odpowiada pracownia Design Anatomy, której portfolio obejmuje ponad 200 tys. m.kw. zaprojektowanych i wykończonych...
Anglicy na wojnie z fast foodami. Zakaz reklamowania na billboardach?
Otyłość jest problemem dla coraz większej liczby nastolatków. To głównie przez wzgląd na nich lokalni politycy w Anglii zakazują reklamowania produktów wysokoprzetworzonych na billboardach. Ogólnokrajowych czy ogólnoeuropejskich zasad regulujących tę kwestię nie należy się spodziewać, ale eksperci podkreślają, że ten sam nośnik można wykorzystać do kampanii...
5 upominkowych inspiracji na jubileusz firmy
Jubileusz firmy to nie tylko wyjątkowa okazja do celebracji kolejnej rocznicy, lecz także czas na głębsze zastanowienie się nad wkładem wszystkich, którzy przyczynili się do sukcesu firmy – partnerów biznesowych, klientów oraz pracowników. Z takiej okazji warto podkreślić znaczenie ich zaangażowania i wsparcia poprzez wybór odpowiedniego...
Slodkie: Produkcja czekolady vs. CSR
Z roku na rok rośnie świadomość na temat pilnej potrzeby ochrony środowiska i konieczności walki ze zmianami klimatycznymi. Coraz więcej firm podejmuje aktywne działania w tym kierunku – zarówno na poziomie lokalnym, jak i globalnym. Znani producenci słodyczy, jak SLODKIE, podnoszą poprzeczkę dla całej branży, kierując się wartościami zrównoważonego...
Rozliczenia abonamentowe królują w branży SEO
Ponad połowa agencji i freelancerów zajmujących się SEO oferuje tylko jeden model rozliczeniowy za wykonaną pracę – tak wynika z międzynarodowej ankiety przeprowadzonej w 2024 roku przez Ahrefs [1] . Największą popularnością cieszy się miesięczny abonament – opcję tę wskazało aż 78 proc....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764