logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gruby i chudszy: Ikonos Proficoat Blockout 630 i 600

  PR 22.09.2014, przeczytano 982 razy
ilustracjastrzałka

Rodzina Proficoat Ikonos poszerzyła się o własnej produkcji, bardzo gruby blockout poliestrowy z przeznaczeniem na ścianki i systemy wystawiennicze oraz ekonomiczny 2-warstwowy blockout rollupowy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gruby-i-chudszy%3A-ikonos-proficoat-blockout-630-i-600,22670,artykul.html

Blockouty to specjalny rodzaj materiału do druku wielkoformatowego, którego zadaniem jest blokowanie światła, czyli uniknięcie tzw. przebijania światła przez materiał.

Cienki, Ikonos Proficoat BLM 600 SM to ekonomiczny wariant blockoutu polipropylenowego. Jego grubość całkowita to 195 mikronów na którą składają się dwie, 80-mikronowe warstwy PP rozdzielone czarnym klejem mającym za zadanie blokowania światła padającego z obu stron. Przeznaczony do roll-up'ów BLM 600 SM to materiał o powłoce półmatowej nadającej się do jednostronnego zadruku eko, mild i twardo-solwentowego.

Z kolei Ikonos Proficoat BLM 630 SM to bardzo gruby wariant klasycznego blockoutu 3- warstwowego (PP-PET-PP). Jest to niezwykle sztywna i stabilna wymiarowo materiał, przeznaczony pop-upów, standów, systemów wystawienniczych, grafiki POS, ścianek. Posiada znakomite właściwości blokowania światła, wysoką zdolność wchłaniania atramentu, szeroki gamut kolorystyczny oraz posiada bardzo dobrą odporność mechaniczną. Jego grubość wynosi 435 mikronów, gdzie sama wewnętrzna warstwa ma aż 250 mikronów.

Źródło: Atrium

media.atrium.com.pl

Dodatkowe informacje:

Wyłącznym dystrybutorem materiałów Ikonos w Polsce jest Atrium Centrum Ploterowe.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764