logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa Adweb świętuje swoje 10 urodziny

  PR 12.08.2014, przeczytano 1326 razy
ilustracjastrzałka

Z okazji  10 urodzin agencja reklamowa Grupa Adweb przygotowała szereg działań skierowanych do pracowników, klientów oraz partnerów, dziennikarzy i przyjaciół agencji. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-adweb-swietuje-swoje-10-urodziny,22376,artykul.html

W ubiegły piątek pracownicy agencji świętowali 10-lecie firmy.  Oficjalna uroczystość, która odbyła się w restauracji z jednym z najwyżej położonych tarasów widokowych w mieście, została poprzedzona grą miejską zorganizowaną we współpracy z krakowskim Muzeum Etnograficznym. Zabawa rozgrywająca się na Krakowskim Kazimierzu oparta była o archiwalne teksty, historie i fotografie,  a pracownicy agencji przez kilka godzin poznawali historię dzielnicy rozwiązując kryminalne zagadki. Jak na agencję reklamową i interaktywną przystało, całość odbywała się z użyciem telefonów komórkowych i aplikacji mobilnych.

Dodatkowo, nieco przekornie względem swoich internetowych korzeni, agencja przeszła na tryb offline i przygotowała grę planszową „WYGRAJ INTERNETY”. Planszówka z przymrużeniem oka ukazuje budowanie biznesu w Internecie, najważniejsze media, nagrody branżowe oraz blogerów. Pierwszy egzemplarz gry wystawiony został na specjalnej aukcji w serwisie Charytatywni.Allegro, a dochód ze sprzedaży zostanie przeznaczony na cele statutowe  Fundacji Ewy Błaszczyk “Akogo?”.  Pamiątkowe egzemplarze gry otrzymają czołowe postaci i media branży reklamowej.

Z okazji Jubileuszu przygotowana została również okolicznościowa grafika, w zabawny sposób zwracająca uwagę na fakty, które wydarzyły się przed dziesięcioma laty. Klienci i partnerzy otrzymają w najbliższych dniach specjalne paczki, dzięki którym, pomimo dzielących ich kilometrów, będą mogli świętować 10 urodziny Grupy Adweb wraz z całym zespołem.

Wszystkich, którzy chcieliby złożyć agencji życzenia i dołączyć do obchodów zapraszamy do odwiedzenia firmowego Fanpage’a : http://www.facebook.com/GrupaAdweb

Źródło: Grupa Adweb

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764