logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa CP DDB tworzy Happy Endians

  PR 23.01.2015, przeczytano 773 razy

Od stycznia 2015 r. w ramach Gutenberg Networks Warszawa (Grupa CP DDB) pod nazwą Happy Endians rozpoczęła działalność wyspecjalizowana struktura dedykowana produkcji digital.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-cp-ddb-tworzy-happy-endians,23740,artykul.html

„Pretekstem dla tego przedsięwzięcia są zmiany, które dokonują się na stale rozwijającym się rynku reklamy digital. Najlepsze koncepcje coraz częściej idą w parze z zaawansowaną wiedzą technologiczną. Z drugiej strony technologia niejednokrotnie stanowi wyzwanie dla przełomowych pomysłów w świecie cyfrowym. Naszym celem jest nie tylko niwelowanie ograniczeń, ale przede wszystkim rozwijanie rozwiązań eksperymentalnych z wykorzystaniem najnowszych technologii. 

Gutenberg Networks jest agencją produkcyjną. Oferujemy usługi z dziedziny szeroko rozumianej produkcji reklamowej. Naszą domeną jest efektywność operacyjna. Podjęliśmy decyzję o wykorzystaniu tej kompetencji w obszarze produkcji digital w celu zapewnienia kompleksowości oferowanych usług przy jednoczesnej gwarancji ich najwyższej jakości” – mówi Angelika Kuśnierz, Prezes Zarządu Gutenberg Networks.

Szefem Happy Endians został Sebastian Gill – jeden z czołowych ekspertów w dziedzinie działań digital wspierających komunikację marketingową – specjalista z 20-letnim doświadczeniem branżowym obejmującym:

  • kierowanie działami produkcji w agencjach interaktywnych
  • prowadzenie  programistycznych grup projektowych dla złożonych projektów o charakterze komercyjnym, angażujących partnerów technologicznych i biznesowych
  • tworzenie rozwiązań informatycznych na potrzeby komunikacji marketingowej (systemy zbierania i analizy danych, systemy CRM i e-commerce oraz rozwiązania Big Data i Marketing Automation).

Oferta Happy Endians jest kierowana do obecnych i nowych klientów Gutenberg Networks.

Happy Endians, w ramach Grupy CP DDB, uzupełnia ofertę zintegrowanej agencji DDB&tribal. Jednocześnie jest to niezależna struktura przystosowana do obsługi projektów o różnorodnym poziomie złożoności, również z kategorii wykraczających poza reklamę.

 

Gutenberg Networks Warszawa liczy dzisiaj 125 osób (w tym 10 osób to Happy Endians). Oferta nowo powołanej struktury obejmuje produkcję wszelkich narzędzi digital wspomagających komunikację marketingową, m.in. serwisy WWW, konkursy i aplikacje on-line, kampanie display oraz rozwiązania oparte na przetwarzaniu i analizie danych statystycznych.

Źródło: DDB Warszawa Sp. z o.o.

www.ddb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764