logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Grupa OEX zrealizowała projekt oznakowania placówek Centrum Finansów Aviva

  PR 18.10.2014, przeczytano 1674 razy
ilustracjastrzałka

Grupa OEX zrealizowała projekt obejmujący oznakowanie wewnętrzne i zewnętrzne 10 nowych placówek ubezpieczyciela, działających w ramach nowej sieci Centrum Finansów Aviva.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/grupa-oex-zrealizowala-projekt-oznakowania-placowek-centrum-finansow-aviva,22950,artykul.html

W ramach współpracy z Avivą Grupa OEX odpowiadała za produkcję i montaż elementów identyfikacji wizualnej ubezpieczyciela: logotypów, kasetonów elewacyjnych, stanowisk obsługi klienta, ścian wizerunkowych, przepierzeń oraz detali architektonicznych. W gestii dostawcy usługi znalazły się również rekomendacje technologiczne dotyczące poszczególnych materiałów oraz pozyskanie pozwoleń urzędowych.

Decydująca dla wyboru dostawcy okazała się bardzo wysoka jakość wyprodukowanych elementów oraz dobra współpraca podczas projektu pilotażowego. Usługodawca wykazał się dużą elastycznością i terminowością – mówi Adrian Jarosz, wiceprezes Avivy, kierujący Centrum Finansów Aviva.

Wystrój placówek sieci Centrum Finansów Aviva charakteryzuje się nowoczesnym designem i oryginalną kolorystyką, zgodną z systemem identyfikacji wizualnej klienta. Projekt oznakowania pierwszych dziesięciu lokalizacji nowej sieci należącej do ubezpieczyciela został zrealizowany w ciągu kilku miesięcy.

Projekt dla Centrum Finansów Avivy jest dla nas bardzo ciekawym doświadczeniem. Oznakowanie pierwszych dwóch placówek wykonaliśmy zaledwie w 2 tygodnie. Aby zachować jak najwyższą jakość kolorystyki, musieliśmy wykorzystać bardzo nietypową technologię łączenia elementów – powiedział Jacek Oleński, new business director z działu corporate identity Grupy OEX.

Dział corporate identity Grupy OEX zrealizował projekty rebrandingowe dla największych polskich i europejskich firm, m.in. PKO BP, sieci stacji paliw Orlen czy placówek BZ WBK. W ciągu roku spółka zmienia identyfikację wizualną w kilku tysiącach lokalizacji klientów. Dzięki własnemu centrum produkcyjnemu oferuje kompleksową obsługę procesów rebrandingowych – od  projektowania i produkcji, po montaż i serwis elementów oznakowania.

Źródło: Grupa OEX

www.oex.pl

Dodatkowe informacje:

Centrum Finansów Aviva to nowa sieć placówek utworzonych przez Avivę – jedną z najbardziej znanych w Polsce grup oferujących ubezpieczenia oraz produkty inwestycyjne i emerytalne. W pierwszym etapie powstało 10 placówek w dużych miastach – po dwie w Warszawie i Wrocławiu, oraz w Gdańsku, Gdyni, Szczecinie, Poznaniu, Katowicach i Łodzi. Ich oferta obejmuje wyselekcjonowane produkty bankowe (kredyty hipoteczne i firmowe oraz pożyczki gotówkowe), a także ubezpieczenia, produkty inwestycyjne i emerytalne Avivy (w tym IKZE i IKE z korzyściami podatkowymi).

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764