logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Gwiazdy wspierają kolejną edycję kampanii społecznej Projekt Test

  PR 24.11.2014, przeczytano 865 razy
strzałkistrzałka
Ewa Kasprzyk

Tegoroczna kampania pod hasłem Manifest 5.0: Chcemy całego życia! porusza problem seksualności i profilaktyki HIV/AIDS w grupie 50 plus. Istnieje mit, który przyczynia się do wzrostu odsetka zakażeń HIV wśród osób po 50-tym roku życia: „Ludzie w pewnym wieku nie uprawiają już seksu i w związku z tym nie są narażeni na zakażenie wirusem HIV”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/gwiazdy-wspieraja-kolejna-edycje-kampanii-spolecznej-projekt-test,23308,artykul.html

Stwierdzenie to nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Badania prowadzone od początku lat 90-tych jasno pokazują, że po skończeniu 50 roku życia. potrzeby seksualne nie ulegają zmniejszeniu. Eksperci informują, że ponad połowa osób po 50-tce uprawia seks kilka razy w miesiącu. Niestety poziom wiedzy na temat bezpiecznego seksu w grupie 50 plus jest znacznie mniejszy niż wśród młodzieży.

Debata publiczna przepełniona jest treściami erotycznymi, a seksualność na wolnym rynku jest towarem prawie idealnym. Kiedy jednak kończy się anonimowość i przechodzi się do problemów jednostki, nagle pojawia się wstyd, zakłopotanie a czasem nawet wyparcie, stwarza to ogromne zagrożenie w obszarze zdrowia publicznego. Z danych epidemiologicznych wynika, że 11% nowych zachorowań na AIDS występuje u osób po 50-tce. Co więcej, liczba nowych przypadków w tej grupie rośnie szybciej niż wśród osób poniżej 40 r.ż.” – tłumaczy Agata Kwiatkowska, specjalista zdrowia publicznego i autorka kampanii.

W tegorocznej edycji Projektu Test mówimy o seksualności po 50-tce, ale nasz apel skierowany będzie do całego społeczeństwa. W obliczu zachodzących zmian demograficznych potrzebujemy nowej jakości w edukacji, profilaktyce i prewencji HIV 50+” – dodaje Kwiatkowska.

Na zdjęciach wykonanych w ramach tegorocznej kampanii występują: Mariola Bojarska-Ferenc, Ewa Kasprzyk, Lidia Popiel, Grażyna Wolszczak, Andrzej Grabowski, Jacek Kawalec, Tomasz Lipiński, Piotr Polk.

Dziś prezentujemy zdjęcia backstage, natomiast efekty sesji będzie można zobaczyć po raz pierwszy 1 grudnia w Światowy Dzień AIDS. Zdjęcia zostaną opublikowane w magazynie Gala. Powstałe w ramach kampanii spoty będzie można zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych, na stronie internetowej oraz w sieci kin Multikino. W Światowy Dzień AIDS zostanie również uruchomiony portal edukacyjny www.manifest50.pl, gdzie każdy będzie miał szansę dopisać swój własny punkt do manifestu.

Dodatkowo marka BELLER stworzyła specjalną linię biżuterii dedykowaną tegorocznej kampanii. Biżuterię będzie można kupić od 1 grudnia w salonie marki BELLER przy ul. Brackiej 1 oraz za pośrednictwem strony www.BELLER.pl. 40% dochodu ze sprzedaży biżuterii zostanie przekazane na zakup testów na HIV w ramach akcji "Projekt Test".

Źródło: Projekt Test

www.projekttest.pl

Galeria: Kampania Manifest 5.0: Chcemy całego życia! (backstage)

Dodatkowe informacje:

Autorka kampanii: Agata Kwiatkowska
Zdjęcia i reżyseria: Zuza Krajewska / LAF AM
Produkcja sesji i spotów: High Noon, Film Fiction
Stylizacja: Marta Śliwińska / InStyle, asystentki stylistki: Weronika Bolimowska, Maria Wyszomierska, Anna Kubiak
Make-up: Patrycja Dobrzeniecka / Master of Makeup Academy. Sesja wykonana kosmetykami MAC
Fryzury: Piotr So, Grzegorz Smoderek, asystent Ewelina Mruk / KEVIN.MURPHY
Manicure: Nail Spa
Zdjęcia i film backstage: Greg Klukowski Photography

Kampania jest finansowana z M•A•C AIDS FUND, międzynarodowego funduszu dzięki któremu na całym świecie realizowane są projekty na rzecz walki z AIDS. Środki na te działania pochodzą ze sprzedaży specjalnie przygotowanej na ten cel limitowanej edycji produktów. Każda złotówka ze sprzedaży szminki i błyszczyka Viva Glam pomaga kobietom, mężczyznom i dzieciom dotkniętym HIV/AIDS. Ambasadorami Viva Glam byli m.in. Elton John, Mary J. Blige, Shirley Manson, Linda Evangelista, Christina Aguilera, Nicki Minaj, Lady Gaga, Ricky Martin, Rihanna. Najnowszą kampanię promuje Miley Cyrus.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764