logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Handel kwitnie w internecie, e-wsparcie biznesu

  PR 01.07.2015, przeczytano 794 razy

Dzięki atrakcyjnym usługom firm hostingowych rozpoczęcie działalności w internecie jest dostępne dla właściciela każdego, nawet najmniejszego, sklepu. Warto w ten sposób pozyskać nowe źródło przychodów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/handel-kwitnie-w-internecie%2C-e-wsparcie-biznesu,25315,artykul.html

Handel w internecie rozkwita. Według analityków firmy PMR w 2014 roku Polacy kupili w e-sklepach towary o wartości ponad  27,3 mld złotych. To o 15 proc. więcej niż rok wcześniej. Zdaniem badaczy tempo wzrostu rynku w najbliższych latach utrzyma się na wysokim poziomie. Coraz więcej osób robi zakupy w sieci. Tylko w ciągu ostatnich sześciu lat liczba e-sklepów zwiększyła się kilkukrotnie. Jeszcze w 2006 roku w Polsce było ich niecałe 3 tysiące, teraz pojawiają się szacunki mówiące nawet o 20 tysiącach. Dodatkowo wydaje się, że w czasach recesji sprzedaż internetowa jest dobrym sposobem na pozyskanie dodatkowych przychodów oraz na budowanie przewagi konkurencyjnej. Rosnąca popularność handlu el-ektronicznego powoduje, że stale przybywa nowych e-sklepów. Nie bez znaczenia jest również atrakcyjna i stale rozwijająca się oferta firm hostingowych. To na wynajmowanych od nich serwerach, korzystając z ich oferty rośnie polski e-handel. 

- Dzięki niskim kosztom, które nie powinny przekroczyć kilkuset złotych rocznie, praktycznie każdy przedsiębiorca prowadzący lokalny, mały sklep, może zarabiać w całej Polsce. Sklep in-ternetowy stanie się dobrym uzupełnieniem stacjonarnej placówki umożliwiając dotarcie do większej grupy klientów – przekonuje Michał Trziszka z firmy hostingowej INFO-CAL, właściciela serwisu cal.pl.

Widoczne usługi

Internet jest miejscem, gdzie należy się wyróżnić. Jednym ze sposobów może być założenie e-sklepu w domenie branżowej. Większość przedsiębiorców korzysta z domen .com bądź rozszerzeń narodowych .pl. Obecnie ponad 100 milionów stron posiada rozszerzenie .com. W rezultacie firmy wchodzące na rynek mają kłopot z pozyskaniem odpowiedniej domeny. Lwia część jest zarezerwowana przez podmioty już działające na rynku. Tymczasem istnieje możliwość wykorzystania bardziej oryginalnych „końcówek”. Sklep odzieżowy może działać w domenie .moda, sklep plastyczny .art, z tuszami do drukarek .ink, a nazwa strony pizzerii może kończyć się na .pizza. Lista możliwych rozszerzeń jest bardzo długa.

- Dlaczego warto je stosować? Wiele firm posiada podobne lub takie samy nazwy, dlatego wykorzystanie domeny branżowej ułatwia klientom dotarcie do odpowiedniego dostawcy. Pełnią one rolę podobną do drogowskazu. Posiadanie odpowiedniego rozszerzenia np .tech w przypadku sklepu komputerowego niesie czytelną informację o charakterze prowadzonego biznesu. To główny powód, dla którego warto zainteresować się domenami branżowymi – zauważa Michał Trziszka.

Kompetentny dostawca

Na polskim rynku hostingu walka o klienta toczy się i będzie toczyła się nie za pomocą ceny, ale zapewniania klientom usług dodatkowych — od rejestracji w setkach nowych domen przez kreatory stron po przydatne dla e-sklepów wtyczki do korzystania z brokerskich usług kurierskich czy płatności. 

- Dla osób startujących z internetowym biznesem bardzo ważne są, zapewniane przez nas dodatkowe usługi typu kreator stron www, płatności i inne rozwiązania pomocne przy założeniu sklepu. Oczywiście priorytetem są dostępność usług i ich bezpieczeństwo na najwyższym możliwym poziomie, które gwarantujemy dzięki profesjonalnemu Data Center ulokowanemu w Polsce. Wykonujemy kopie zapasowe wszystkich danych przechowywanych na naszych serwerach na osobnych maszynach o zaostrzonej polityce zabezpieczeń. Możesz mieć pewność, że dane nie znikną, nawet wtedy kiedy przez przypadek zostaną usunięte – podsumowuje Michał Trziszka.

Źródło: White-Magick Sp. z o.o.

www.whitemagick.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Biuro Bayer zainspirowane Oliwą spod kreski Design Anatomy
Biuro jednego z najstarszych rezydentów Olivia Centre przeszło metamorfozę. Dostosowane do najnowszych trendów biuro grupy Bayer powstało w duchu less waste, a opiera się na nowej strategii przestrzeni pracy, obowiązującej w całej grupie. Za projekt odpowiada pracownia Design Anatomy, której portfolio obejmuje ponad 200 tys. m.kw. zaprojektowanych i wykończonych...
Anglicy na wojnie z fast foodami. Zakaz reklamowania na billboardach?
Otyłość jest problemem dla coraz większej liczby nastolatków. To głównie przez wzgląd na nich lokalni politycy w Anglii zakazują reklamowania produktów wysokoprzetworzonych na billboardach. Ogólnokrajowych czy ogólnoeuropejskich zasad regulujących tę kwestię nie należy się spodziewać, ale eksperci podkreślają, że ten sam nośnik można wykorzystać do kampanii...
5 upominkowych inspiracji na jubileusz firmy
Jubileusz firmy to nie tylko wyjątkowa okazja do celebracji kolejnej rocznicy, lecz także czas na głębsze zastanowienie się nad wkładem wszystkich, którzy przyczynili się do sukcesu firmy – partnerów biznesowych, klientów oraz pracowników. Z takiej okazji warto podkreślić znaczenie ich zaangażowania i wsparcia poprzez wybór odpowiedniego...
Slodkie: Produkcja czekolady vs. CSR
Z roku na rok rośnie świadomość na temat pilnej potrzeby ochrony środowiska i konieczności walki ze zmianami klimatycznymi. Coraz więcej firm podejmuje aktywne działania w tym kierunku – zarówno na poziomie lokalnym, jak i globalnym. Znani producenci słodyczy, jak SLODKIE, podnoszą poprzeczkę dla całej branży, kierując się wartościami zrównoważonego...
Rozliczenia abonamentowe królują w branży SEO
Ponad połowa agencji i freelancerów zajmujących się SEO oferuje tylko jeden model rozliczeniowy za wykonaną pracę – tak wynika z międzynarodowej ankiety przeprowadzonej w 2024 roku przez Ahrefs [1] . Największą popularnością cieszy się miesięczny abonament – opcję tę wskazało aż 78 proc....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764