logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Handman z marketingowym wsparciem brytyjskich specjalistów

  PR 13.02.2013, przeczytano 989 razy

Firma Handman zawarła umowę współpracy na obsługę w zakresie public relations oraz marketingu z brytyjską firmą doradczą UnitedCast Entertainment Ltd. (spółka UCE). Obejmuje ona działania związane m.in. z media relations oraz CSR-em.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/handman-z-marketingowym-wsparciem-brytyjskich-specjalistow,17938,artykul.html

W ramach umowy UnitedCast Entertainment Ltd. podejmie szereg działań, których zadaniem będzie budowanie wizerunku firmy HANDMAN w mediach, a także wśród obecnych i przyszłych klientów, doprowadzenie do pozyskania nowych strategicznych partnerów oraz przeprowadzenie badania rynku na rzecz klienta. Do planowanych zadań należy również przygotowanie strategii działań pro-społecznych, realizacja zadań z tym związanych, a także opracowanie planu pro-sprzedażowego na najbliższy okres.

W związku z bardzo dynamicznym rozwojem naszej firmy i ekspansją oferowanych przez nas usług, powierzyliśmy realizację działań public relations i marketingu doświadczonej i skutecznej firmie, jaką bez wątpienia jest spółka UCE. Firma cieszy się dużą renomą na rynku, przez co gwarantuje nam wykonanie zadań na wysokim poziomie - mówi Marek Pacocha, Dyrektor Zarządzający spółką HANDMAN.

Umowa została zawarta na okres 6 miesięcy.

Źródło: Handman

www.handman.pl

Dodatkowe informacje:

Spółka HANDMAN zajmuje się usługami serwisowymi prowadzonymi na rzecz korporacji oraz małych i średnich przedsiębiorstw, instytucji i osób prywatnych. Działalność podstawowa firmy to świadczenie powszechnie dostępnych usług serwisowych dla nieruchomości na zasadzie abonamentu miesięcznego.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764