logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Havas wspiera jubileuszową inicjatywę Polpharmy – Polrun Bieg przez Polskę

  PR 28.05.2015, przeczytano 659 razy
ilustracjastrzałka

Już 28 maja w Nowej Dębie pracownicy Polpharmy rozpoczynają specjalną sztafetę z okazji 80-lecia istnienia firmy. W ciągu 24 dni trasę o długości 960 km pokona łącznie ponad 700 pracowników Polpharmy. Całościową komunikację projektu na wszystkich jego etapach wspiera Havas PR Warsaw. Za organizację wydarzenia odpowiada Havas Sports & Entertainment.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/havas-wspiera-jubileuszowa-inicjatywe-polpharmy--polrun-bieg-przez-polske,25004,artykul.html

Trasa jubileuszowego biegu POLRUN pod hasłem „Ludzie pomagają ludziom” będzie przebiegała przez wszystkie lokalizacje Grupy Polpharma. Sztafeta rozpocznie się w Nowej Dębie, gdzie zlokalizowany jest najmłodszy zakład produkcyjny firmy. Oficjalne zakończenie biegu nastąpi 20 czerwca w Starogardzie Gdańskim, gdzie zaczęła się historia Polpharmy.

Do wydarzenia poza pracownikami Polpharmy przyłączyli się także znani sportowcy – Robert Korzeniowski, Marek Plawgo i Grzegorz Sudoł – którzy w ramach akcji poprowadzili specjalne treningi biegowe dla pracowników Polpharmy, aby jak najlepiej przygotować ich do sztafety.

W trakcie trwania sztafety w pięciu wybranych miastach (Nowa Dęba, Sieradz, Łódź, Płock i Toruń) zostaną zorganizowane specjalne strefy kibica połączone ze strefami badań dla lokalnych mieszkańców, którzy będą mogli bezpłatnie skorzystać z badań kardiologicznych, okulistycznych oraz dermatologicznych. Na miejscu będzie można też sprawdzić swoją kondycję fizyczną oraz uzyskać cenne wskazówki od znanych sportowców.

Liczba uczestników sztafety oraz suma przebiegniętych przez nich kilometrów zostaną przeliczone na letnie wyjazdy kolonijne dla dzieci z domów dziecka.

Wszystkie szczegóły na: www.polrun.pl

Źródło: Havas PR Warsaw

havasworldwide.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764