logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ideacto nagrodzone Webstarem 2014

  PR 16.12.2014, przeczytano 651 razy
ilustracjastrzałka

Kreatywna agencja eCommerce Ideacto została nagrodzona w jubileuszowej X edycji Konkursu Webstar Festiwal. Agencja otrzymała nagrodę w kategorii "Webstar Creative: Kampania internetowa" za akcję "Jesień z Albertem i kartą kredytową ING".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ideacto-nagrodzone-webstarem-2014,23523,artykul.html

W tegorocznej edycji Konkursu przyznanych zostało 37 Webstarów, które trafiły do najlepszych stron i kreacji w Internecie, a także 3 statuetki Grand – dla Strony Roku, dla najlepszej kreacji oraz Człowieka Roku Polskiego Internetu.

"Jesień z Albertem i kartą kredytową ING" to cykl landing page’y dla ING Banku Śląskiego, gdzie stworzona przez Ideacto postać - Sprytny Albert - uczy klientów banku jak przemyślanie i z głową wykorzystywać kartę płatniczą w sieci. Dotychczas powstały cztery kreacje na potrzeby akcji:

Oprócz wsparcia ING Banku Śląskiego w niestandardowych kampaniach internetowych, Ideacto zaprojektowało nowy serwis lojalnościowy bankujesz-zyskujesz.pl Obecnie po uruchomieniu serwisu wspiera klienta przy jego bieżącym prowadzeniu oraz rozwoju. M.in. odpowiada za realizację cyklicznych wydań ekskluzywnych list produktowych oraz ich promocję do klientów banku.

Źródło: Ideacto

ideacto.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764