logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ideacto zaprojektowało nowy serwis internetowy dla Black Point

  PR 19.08.2014, przeczytano 880 razy
ilustracjastrzałka
Strona główna serwisu w pełnej okazałości

Kilka tygodni temu swoją premierę miał nowy serwis firmy Black Point – producenta alternatywnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Ideacto odpowiedzialne było za projekt funkcjonalny, graficzny oraz wdrożenie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ideacto-zaprojektowalo-nowy-serwis-internetowy-dla-black-point,22411,artykul.html

Black Point jest liderem rynku w zakresie produkcji i dystrybucji alternatywnych materiałów eksploatacyjnych dla drukarek. Black Point każdego dnia produkuje 1.000 tonerów i tuszy, wykorzystuje 3.000 atramentu i wymienia 5.000 zużytych części w procesie produkcji materiałów dla drukarek. Podejmując współpracę z agencją Ideacto firma potrzebowała gruntownej zmiany wizerunku swojego serwisu internetowego.

Projektanci Interakcji w Ideacto rozpoczęli swoją pracę od gruntownego zapoznania się ze stawianymi celami biznesowymi oraz rozmowami z docelowymi użytkownikami serwisu. W trakcie indywidualnych wywiadów ustalono oczekiwania klientów co pozwoliło od początku skupić się na zaprojektowaniu serwisu przyjaznego internautom. To właśnie dlatego w Ideacto praca oparta jest o metodykę User Centered Design, która w centrum całego projektu stawia właśnie użytkownika serwisu.


W kolejnym etapie stworzona została architektura informacji, a następnie na ich podstawie makiety funkcjonalne. Łącznie projektanci stworzyli około 11 makiet na bazie których graficy opracowali wstępne look&feel całego serwisu. Po zaakceptowaniu koncepcji przez przedstawicieli klienta stworzono kompletny layout serwisu.

„Podjęcie się zaprojektowania nowego serwisu dla firmy Black Point stanowiło nie lada wyzwanie, nie tylko ze względu na konieczność gruntownej zmiany wizerunku marki w sieci, ale również potrzebę unikalnego zaprezentowania szerokiej gamy produktów zbliżonych do siebie wizualnie.” – mówi Karolina Romińska, Project Manager z Ideacto.

Warto również wspomnieć, że w zakresie projektu funkcjonalnego stworzono wersję serwisu dostępną na urządzenia mobilne w technologii RWD (Responsive Web Design). Co ciekawe w przypadku tworzenia makiet RWD projektant wykorzystał jedynie tzw. paper-prototyping. Makiety zostały w całości stworzone na papierze bez udziału programu komputerowego. Pozwoliło to skrócić czas potrzebny na ich zaprojektowanie, a co za tym idzie zadbać o budżet całego projektu. W dzisiejszej rzeczywistości zapewnienie użytkownikom łatwego dostępu do serwisu nie tylko z desktopu ale także ze smartphona lub tabletu staje się powoli standardem.

„Zmianę wizerunku marki Black Point – eksperta w swojej branży - rozpoczęliśmy właśnie od działań w Internecie. Dzięki współpracy ze specjalistami z Ideacto udało się zrealizować i wdrożyć serwis, który w pełni spełnia nasze oczekiwania. Jego atutem jest połączenie świetnego designu z naszymi wymaganiami biznesowymi.” – mówi Marcin Kubacki, Dyrektor Handlowy w Black Point S.A.

Serwis BlackPoint.pl wdrożony został w oparciu o CMS WordPress, kóry standardowo wykorzystywany jest w pracy agencji Ideacto. Oczywiście webdeveloperzy dostosowali go do wymagań klienta tak aby, jego obsługa była prosta i nie zabierała zbyt dużo czasu bez konieczności angażowania pracowników IT.

Źródło: Black Point

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764