logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IDMnet broker TV startuje ze sprzedażą reklam w VOX Music TV

  PR 15.07.2014, przeczytano 1319 razy

1 sierpnia IDMnet broker TV poszerzy ofertę pakietów GRP o kanał muzyczno-rozrywkowy VOX Music TV. Również od początku sierpnia firma Nielsen Audience Measurement Polska udostępni dane dotyczące oglądalności kanału.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/idmnet-broker-tv-startuje-ze-sprzedaza-reklam-w-vox-music-tv,22189,artykul.html

Kanał muzyczno-rozrywkowy VOX Music TV został uruchomiony 28 kwietnia 2014 roku. Nadaje największe hity disco lat 80. i 90., Italo Disco, Euro Dance oraz Disco Polo. W ramówce stacji znajdują się programy poświęcone gwiazdom muzyki, listy przebojów, bloki tematyczne prezentujące poszczególne gatunki muzyki, historie zespołów lub wykonawców, a także informacje z zakresu rozrywki i kultury masowej. Program stacji adresowany jest do osób w wieku od 25 do 45 roku życia.

VOX Music TV dostępny jest w sieci kablowej Vectra, na platformie satelitarnej NC+ oraz poprzez anteny satelitarne (Eutelsat Hot Bird). Zasięg techniczny stacji wynosi obecnie 22,1 proc. i będzie systematycznie poszerzany. Kanał ogladać można także w streamingu internetowym za pośrednictwem stron Voxmusic.tv oraz eskaGO.pl

Nadawcą VOX Music TV jest Lemon Records Sp. z o.o., należący do holdingu mediowego ZPR.

Źródło: VOX Music TV

Voxmusic.tv, eskaGO.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764