logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Idmnet realizuje drugą odsłonę akcji promocyjnej dla Fairy

  PR 16.01.2015, przeczytano 891 razy

IDMnet już kolejny raz obsługuje kilkumiesięczną akcję dedykowaną dla marki Fairy. Partnership prowadzony przy współpracy z serwisem wielkiezarcie.com potrwa do końca lutego 2015 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/idmnet-realizuje-druga-odslone-akcji-promocyjnej-dla-fairy,23675,artykul.html

Spółka IDMnet, bazując na marketingu treści, grywalizacji i mechanizmach społecznościowych, przygotowała dla marki Fairy kampanię na portalu kulinarnym wielkiezarcie.com.  Akcja promuje dwa produkty - cytrynowy płyn do mycia naczyń oraz kapsułki do zmywarki Fairy All-in-1 Platinum. W serwisie powstała specjalna sekcja „Strefa Fairy”. IDMnet odpowiada za produkcję: sekcji, kontentu i mechanizmów społecznościowych, moderację forum, realizację i obsługę konkursów, administrację treściami, a także promocję akcji w sieci. 

 

- Ideą, która nam przyświecała od początku, było, aby Strefa Fairy przede wszystkim angażowała użytkowników i zachęcała ich do powrotu. Szukaliśmy narzędzi, które pozwoliłyby najlepiej zrealizować założony cel, a po udanej pierwszej odsłonie akcji z 2012 roku mieliśmy spore apetyty na sukces. Na ten moment po 3 miesiącach akcji i bieżącej analizie danych możemy powiedzieć - tak, to, co zrobiliśmy, naprawdę działa - mówi Joanna Głuskowska, dyrektor Działu Wsparcia Sprzedaży IDMnet. 

Finalnie Strefa Fairy to edukacja i poradnictwo (systematycznie dodawane treści w postaci artykułów oraz przyjemnych w odbiorze animacji), rozwijanie zainteresowań (mnóstwo inspirujących przepisów od redakcji i użytkowników), społeczność (prężnie działające forum dyskusyjne, możliwość komentowania i oceny dodawanych przepisów, dzielenie się ze znajomymi), grywalizacja (użytkownicy są nagradzani punktami za poszczególne aktywności w Strefie, np. za zapraszanie znajomych, polecenie i tworzenie treści czy komentowanie). W ramach sekcji funkcjonuje także moduł „Mam ochotę na…”, dzięki któremu w szybkim czasie użytkownik może stworzyć menu śniadaniowe, obiadowe, kolacyjne według własnych preferencji. 

- Strzałem w dziesiątkę okazało się być forum. Wyszliśmy od prostego podziału forum na fanów gąbki i fanów zmywarki, jednak szybko okazało się, że to nie wystarcza. Na ten moment mamy kilkadziesiąt kategorii, a zaakceptowane i moderowane tematy liczymy w tysiącach -  mówi Aleksandra Matusiak, senior project manager.

Mirror Strefy Fairy został osadzony na serwisie społecznościowym Nk.pl. Ponadto treści dostępne są dla użytkowników smartfonów i tabletów. Kontent (w tym przypadku animacje poświęcone danej tematyce) dystrybuowany jest też na specjalnym kanale akcji na YouTube. 

- Chcąc zbudować odpowiednie zaangażowanie, musieliśmy wyjść na przeciw użytkownikom i dać im możliwość korzystanie ze Strefy Fairy, kiedy, gdzie i jak chcą. Tu kluczowe okazały się być dwa obszary - społeczności i mobile. Połączenie Nk.pl z API pozwala użytkownikom tego serwisu na pełne korzystanie z sekcji, w tym rywalizowanie w konkursach - podkreśla Radosław Szczęsny, senior project manager. 

Działania na rzecz promocji marki Fairy wspierane są szeroką kampanią w serwisach należących do Grupy ZPR Media, serwisach partnerskich IDMnet, mediach społecznościowych oraz w kanale mobilnym.

Źródło: Time S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Google: Ads Safety Report 2023
Miliardy ludzi na całym świecie, szukając istotnych dla nich informacji, polegają na naszych produktach i usługach. Dotyczy to także reklam. Dlatego zatrudniamy tysiące osób, które każdego dnia dbają o nasz system reklamowy i jego wiarygodność. Dziś publikujemy nasz coroczny Raport na temat bezpieczeństwa reklam (Ads Safety Report), aby podzielić się postępami, jakie...
Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764