IgnitionOne, globalny lider w rozwiązaniach z zakresu digital marketing działający w Polsce od ponad 3 lat, ogłosił w Nowym Jorku ogólnoświatową premierę swojego nowego narzędzia, które zrewolucjonizuje podejście do automatyzacji marketingu.
Narzędzie nazwane – Marketing Automation – to moduł w pełni zintegrowany z używaną przez marketerów na całym świecie platformą IgnitionOne – Digital Marketing Suite. Marketer może samodzielnie zarządzać modułem poprzez łatwy w obsłudze interfejs. Marketing Automation umożliwia budowanie efektywnych kampanii one-to-one w oparciu o unikalną metodologię Engagement Scoring Algorithm, która pozwala dostarczać użytkownikowi treści adekwatne do jego zainteresowania oraz poziomu zaangażowania w lejku sprzedażowym.
Innowacja IgnitionOne pozwala marketerom zamknąć lukę pomiędzy “znanymi” klientami a “nieznanymi” potencjalnymi klientami poprzez dostarczenie zaawansowanych funkcji automatyzacji marketingu. Funkcje te dostarczają zindywidualizowany przekaz marketingowy do tych dziewięćdziesięciu kilku procent użytkowników, którzy dotychczas nie skonwertowali na stronie marketera.
Dzięki wykorzystaniu User Engagement Score, narzędzie Marketing Automation inteligentnie prezentuje informacje o promocjach, formularze kontaktowe, kupony i inne wiadomości, które są dynamicznie dopasowywane do zainteresowania konkretnego użytkownika. Nowe narzędzie IgnitionOne może być zintegrowane z systemami CRM i rozwiązaniami DMP, aby pokazywać najbardziej efektywne drogi do osiągania konwersji, łączyć wiele informacji w jednym miejscu i zmieniać klientów z „nieznanych” w „znanych”.
– To co dziś prezentujemy na rynku to Marketing Automation 2.0 – mówi Will Margiloff, CEO IgnitionOne. – IgnitionOne zmienia zasady i definicję automatyzacji marketingu, koncentrując się na potencjalnym kliencie, który do tej pory nie zadeklarował chęci zakupu. Nasze narzędzie Marketing Automation automatycznie dostarczy takiej osobie komunikat, który z “nieznanego” dla nas użytkownika dziś, w przyszłości uczyni realnego „znanego” klienta.
Źródło: IgnitionOne