logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Im więcej jesz tym bardziej pomagasz” – akcja Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce

  PR 28.05.2015, przeczytano 665 razy
ilustracjastrzałka

Już niedługo 1 czerwca – Dzień Dziecka. Każdy z Was może podarować dzieciom porzuconym i osieroconym wyjątkowy prezent z tej okazji – wymarzone wakacje. To proste! Wystarczy wejść na www.wioskisos.org/im-wiecej, następnie znaleźć restaurację w swojej okolicy i 1 czerwca zjeść do syta. 10% z każdego rachunku powędruje do podopiecznych Stowarzyszenia i przybliży ich do wymarzonych wyjazdów wakacyjnych. Patronat nad akcją objęła Kuchnia+, Domo+, Planete+, Newsgastro.pl, NaszeMiasto.pl oraz portal „Zomato - który pomaga dotrzeć do najlepszych restauracji w ich otoczeniu”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/im-wiecej-jesz-tym-bardziej-pomagasz--akcja-stowarzyszenia-sos-wioski-dzieciece,25001,artykul.html

Dzień Dziecka to Święto, którego nasi podopieczni będąc w rodzinie pochodzenia nigdy nie obchodzili. Poczucie strachu i samotności towarzyszyło im każdego dnia. Dzieci, które niosą za sobą bagaż tak trudnych doświadczeń, jak żadne inne zasługują, aby złe wspomnienia zastąpić dobrymi. Wspólnie możemy podarować im beztroskie dzieciństwo, które będą mogły wspominać będąc już samodzielnymi dorosłymi.

To już 4 edycja charytatywnej akcji w lokalach gastronomicznych w całej Polsce. 1 czerwca restauratorzy przekażą 10% od obrotu na organizację wyjazdów wakacyjnych dla podopiecznych SOS Wiosek Dziecięcych. Do Akcji dołączyło ponad 300 lokali gastronomicznych.

Ambasadorem, a jednocześnie Partnerem akcji jest Tomasz Jakubiak i restauracja Gar Jakubiaka:

” To już kolejna edycja, którą razem tworzymy w szczytnym celu. Tym razem zbieramy na wyjazdy wakacyjne. Dla dziecka dorastającego w kochającej rodzinie wakacje mogą być czymś zupełnie naturalnym, normalnym. Ale dla dzieci z ciężką przeszłością są czymś, co pozwala zapomnieć trudne chwile i budować nowe wspomnienia. Kiedy spotykam te dzieciaki, to jestem dumny, że mogę wesprzeć inicjatywę SOS Wiosek Dziecięcych. Ten dziecięcy uśmiech i radość dają człowiekowi ogromną siłę i wiarę, że świat może być lepszy i przede wszystkim, że warto pomagać. Zapraszam wszystkich 1 czerwca, aby jedli do syta w szczytnym celu. Tomasz Jakubiak

Wszystkich, którzy nie mają jeszcze planów 1 czerwca, serdecznie zapraszamy do lokali biorących udział w Akcji.

Źródło: Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce

www.wioskisos.org

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764