Hiszpańska marka Imaginarium rozpoczęła współpracę z Heima PR. Agencja odpowiedzialna jest za komunikację w mediach biznesowych i lifestylowych. Obsługę klienta z ramienia agencji prowadzi Monika Mieleszczuk. Agencja została wybrana dzięki rekomendacji.
W ramach współpracy agencja odpowiedzialna jest także za otwarcie medialne sklepu w galerii handlowej Arkadia. Jest to jeden z dwóch salonów dostępnych w Warszawie. Drugi znajduje się w Sadybie Best Mall.
Imaginairum to ponad 400 sklepów dostępnych w 26 krajach na 4 kontynentach. Hiszpańska marka produkująca zabawki edukacyjne stawia na promowanie kreatywnego podejścia do gier i zabaw, jako istotnych elementów w rozwoju dziecka. Zabawki wyróżnia pomysłowość, oryginalne wzornictwo i najwyższa jakość wykonania, gwarantująca bezpieczne użytkowanie.
W Polsce marka nie korzystała dotychczas ze wsparcia agencji PR. Strony nie zdradzają, na jak długo została podjęta współpraca.
Źródło: Heima PR