logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Imaginarium z Heima PR

  PR 25.11.2014, przeczytano 653 razy

Hiszpańska marka Imaginarium rozpoczęła współpracę z Heima PR. Agencja odpowiedzialna jest za komunikację w mediach biznesowych i lifestylowych. Obsługę klienta z ramienia agencji prowadzi Monika Mieleszczuk. Agencja została wybrana dzięki rekomendacji. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/imaginarium-z-heima-pr,23329,artykul.html

W ramach współpracy agencja odpowiedzialna jest także za otwarcie medialne sklepu w  galerii handlowej Arkadia. Jest to jeden z dwóch salonów dostępnych w Warszawie. Drugi znajduje się  w Sadybie Best Mall. 

Imaginairum to ponad 400 sklepów dostępnych w 26 krajach na 4 kontynentach. Hiszpańska marka produkująca zabawki edukacyjne stawia na promowanie kreatywnego podejścia do gier i zabaw, jako istotnych elementów w rozwoju dziecka. Zabawki wyróżnia pomysłowość, oryginalne wzornictwo i najwyższa jakość wykonania, gwarantująca bezpieczne użytkowanie.  

W Polsce marka nie korzystała dotychczas ze wsparcia agencji PR. Strony nie zdradzają, na jak długo została podjęta współpraca.

Źródło: Heima PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764