logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IMSE 2015: Świat multimediów jesienią w Krakowie

   29.05.2015, przeczytano 1457 razy
ilustracja

16-17 września odbędzie się druga edycja Integrated Multimedia Systems Event, wydarzenia prezentującego szerokie portfolio  rozwiązań multimedialnych. IMSE 2015 będzie okazją do poznania nowych technologii i produktów oraz możliwości ich wykorzystania w biznesie, edukacji i kulturze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/imse-2015%3A-swiat-multimediow-jesienia-w-krakowie,25011,artykul.html

IMSE to dwa dni poświęcone najnowszym trendom w  technologiach  multimedialnych,  prezentacje rozwiązań, obecność ekspertów i użytkowników przedstawiających doświadczenia z wdrożeń i codziennego wykorzystania produktów.

Konferencje, dyskusje, warsztaty…

Ideą wydarzenia jest propagowanie wykorzystania multimediów zarówno w świecie biznesu, w działaniach komercyjnych, komunikacyjnych jak również w sferze edukacji, kultury i sztuki. Dlatego w tegorocznej Strefie Edukacyjnej odbędą się specjalne wydarzenia dedykowane przedstawicielom instytucji kultury, muzealnikom, edukatorom:

  • Konferencja Technologie dla Kultury, w trakcie której będzie miał miejsce panel dyskusyjny Multimedia w edukacji muzealnej, sztuce i kulturze – doświadczenia z wdrożenia rozwiązań oraz prezentacje realizacji projektu multimedialnego w instytucji muzealnej oraz w instytucji kultury
  • Konferencja Technologie dla Edukacji z prezentacjami realizacji projektów multimedialnych w  obiektach szkolnych
  • Panel dla przedstawicieli administracji i instytucji publicznych z case study projektu multimedialnego przedstawionym  z punktu widzenia inwestora
  • Multimedia w przestrzeni publicznej: spotkanie dedykowane architektom i projektantom


IMSE to również wydarzenie dla wszystkich poszukujących płaszczyzny dla rozwoju biznesu w zakresie profesjonalnych systemów audiowizualnych oraz integracji systemów elektronicznych. Nie zabraknie zatem wykładów i spotkań skierowanych do profesjonalistów branży systemów audiowizualnych.

Strefa wystawiennicza, prezentacje rozwiązań…

Partnerzy IMSE w strefie wystawienniczej zaprezentują swoje najnowsze rozwiązania, a przede wszystkim ich praktyczne wykorzystanie w konkretnych rynkowych realizacjach. Prezentacja sprzętu na stoiskach, we foyer EXPO Kraków oraz w trakcie konferencji pozwoli uczestnikom na zapoznanie się z rozwiązaniem i jego rzeczywistymi możliwościami.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny dla osób rejestrujących się on-line: http://imsevent.pl/register/


Źródło: Lockus

www.imsevent.pl

Dodatkowe informacje:

Patroni medialni IMSE 2015:
Audiostereo.pl, Audio Video, Businesmann.pl, Busineswomen&Life, Biuro-Kreacja.info, Dziennik Polski, exclusive info, Facility Manager, GalerieHandlowe.pl, Hotelarz, InAvate, Interia.pl, Live Sound&Installation, Magazyn Galerie Handlowe, MICE Poland, Modern Office Manager, Obraz i Dźwięk oid24.pl, OOH Magazine, QBusiness.pl, Reseller News, Signs.pl

Organizatorzy: Lockus sp. z o.o. www.lockus.pl oraz Grzegorz Augustyn www.grzegorzaugustyn.com.
Wsparcie organizacyjne: EXPO Kraków www.expo.krakow.pl oraz Targi w Krakowie www.targi.krakow.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764