logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ING pyta, co się liczy w dzisiejszym bankowaniu

  PR 19.12.2014, przeczytano 1217 razy
ilustracjastrzałka

ING Bank Śląski rozpoczął akcję, w ramach której pyta internautów, co się dla nich liczy w dzisiejszym bankowaniu. Na pytanie można odpowiadać na stronie www.liczasieludzie.pl. Zebrane opinie pomogą w tworzeniu nowego systemu bankowości internetowej i mobilnej „Moje ING”. Jego premiera jest planowana w drugiej połowie przyszłego roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ing-pyta%2C-co-sie-liczy-w-dzisiejszym-bankowaniu,23548,artykul.html

Akcja jest kontynuacją działań prowadzonych na przełomie października i listopada w ramach kampanii reklamowej „Liczą się ludzie”, Wtedy bank pytał internautów, co jeszcze chcieliby zrobić w życiu, a wizualizację ich planów ilustrowali znani rysownicy. Tym razem, na podstawie zgłoszonych wypowiedzi powstanie grafika, która zilustruje, co jest dzisiaj najważniejsze dla ludzi w bankowaniu.

Świat zmienia się nie tylko w obrębie technologii, ale także postaw, przyzwyczajeń i zachowań konsumenckich. Aby odpowiedzieć na te zmiany, ING rozpoczął prace nad nowym systemem bankowości internetowej i mobilnej - „Moje ING”. Tworząc ramy systemu stawiamy przede wszystkim na intuicyjność i prostotę rozwiązań. Nie koncentrujemy się na technologicznych nowinkach, ale na realnych potrzebach klientów. Dlatego zachęcamy internautów do podzielenia się z nami opinią, co dla nich liczy się w dzisiejszym bankowaniu. Wierzymy, że poznanie oczekiwań obecnych i potencjalnych użytkowników systemu pomoże nam jak najlepiej odpowiedzieć na ich potrzeby – powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.

Na stronie www.liczasieludzie.pl zostały opublikowane opinie trendsetterów zaproszonych do wsparcia akcji. Wypowiedzieli się m.in. Przemysław Pająk, twórca spidersweb.pl  oraz Artur Kurasiński, bloger i współtwórca cyklu spotkań Aula Polska, którzy jako najistotniejszą cechę bankowania wskazali intuicyjność. Łukasz Jakóbiak, autor internetowego talk-show 20m2, podkreślił wagę wsparcia i motywowania. Monika Mikowska - autorka bloga jestem.mobi oraz Ania i Marcin Nowakowie, prowadzący stronę gdziewyjechac.pl, wskazali na mobilność.

Przemysław Pająk Spider's Web: Dla mnie w nowoczesnym bankowaniu liczy się intuicyjność, bo nowe technologie mają upraszczać, a nie komplikować rzeczywistość. Chodzi o to, żeby wszystko było naturalne i intuicyjne. Żeby wspierało mnie w realizacji mojej pasji.

Ania i Marcin Nowakowie, gdziewyjechac.pl: Dla nas liczy się mobilność, bo wyobrażamy sobie bank jako jedną z podstawowych rzeczy, które wrzucamy do plecaka. Dlatego bankowanie musi być z nami zawsze i wszędzie. Gdziekolwiek jesteśmy powinno nam pomagać.

Na podstawie zgłaszanych na stronie opinii, Krzysztof Nowak – uznany ilustrator młodego pokolenia - będzie na bieżąco rysował kolejne fragmenty grafiki pokazującej obraz potrzeb i doświadczeń Polaków w zakresie bankowania. Koncepcję kampanii oraz kreacje przygotowała agencja GONG.

Źródło: ING Bank Śląski

www.liczasieludzie.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764