logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Inna historia, inna droga w spocie reklamującym Jeepa Renegade

  PR 29.09.2014, przeczytano 989 razy
ilustracja

Na stronie www.jeep-official.it i na kanale www.youtube.com/JeepItalia, dostępny jest spot dedykowany nowemu modelowi Jeep Renegade, pierwszemu samochodowi Fiat Chrysler Automobiles, który zaznacza wejście marki do segmentu małych SUVów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/inna-historia%2C-inna-droga-w-spocie-reklamujacym-jeepa-renegade,22752,artykul.html

Spot oparty na koncepcji kreatywnej agencji Frame Communication i przygotowany przez agencję Leo Burnett przedstawia serię sugestywnych, szybko przesuwających się twarzy i obrazów przekraczających różne granice. Punktem wyjścia są słowa tekstu napisanego specjalnie na tę okazję przez Victora, młodego dobrze zapowiadającego się piosenkarza, którego wokal rozbrzmiewa w teledysku.

Za pomocą sugestywnych obrazów, Victor opowiada, w pierwszej osobie, o swoim świecie, w którym jest On drzewem zapuszczającym korzenie pod wodą, ptakiem lądującym nad brzegiem jeziora w podróży bez granic i bez ograniczeń, gdzie niebo jest limitem a horyzont nieboskłonem. W ten sposób Victor identyfikuje się z „duchem" Renegade: „Jestem tym, który zmienia codzienność w niesamowitość. Wiatr mi muzyką a światłem ogień, jestem Game Changer, tym który zmienia zasady gry, bohaterem zmieniającym świat w prawdziwą historię, zbudowaną z siły, odwagi, nowości i chęci zmian. Ja jestem Renegade".

Źródło: Fiat Auto Poland S.A.

www.youtube.com/JeepItalia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764