logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Innovation Award Media Trendy 2014

  PR 02.04.2014, przeczytano 1143 razy
ilustracjastrzałka

Do tegorocznej edycji Innovation Award Media Trendy 2014, agencje komunikacji marketingowej, media i klienci zgłosili łącznie 149 prac.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/innovation-award-media-trendy-2014,21267,artykul.html

Najwięcej prac, bo aż 43, wpłynęło do kategorii Innowacyjne wykorzystanie Internetu i mediów interaktywnych, w tym po 14 w podkategoriach Social media i Mobile. Dużą popularnością cieszyły się również cztery inne kategorie: Wykorzystanie kanałów komunikacji (27 zgłoszeń ze zdecydowana przewagą w podkategorii Wideo – 11 zgłoszeń), Best use of content (24), Innowacyjne akcje specjalne i eventy (21) oraz Innowacyjna kampania zintegrowana (19).

Zgłoszone prace oceniać będzie 50 osobowe jury, pod przewodnictwem Aleksandra Kuteli, President HBO Poland, Senior Vice President HBO Europe oraz Michała Wolniaka, Chief Strategy Officer, founder VML Poland i Bartosza Dobrzyńskiego, Dyrektora ds. Marketingu, Członka Zarządu Play.

Na potrzeby konkursu przyjęliśmy prostą definicję Rogera La Salle – “Innowacyjność to zmiana, która kreuje wartość.” Warto podkreślić, że innowacja nie musi być nowością, która działa zaburzająco i całkowicie zmienia rynek – najczęściej stanowi udoskonalenie tego, co istniało już wcześniej. Największym wyzwaniem dla jurorów jest oczywiście wybranie najlepszych innowacji – często trudno je przecież porównać – szczególnie gdy porównujemy ze sobą rozwiązania z różnych branż. Dlatego przyjęliśmy też praktyczne kryterium – Na ile oceniana innowacja wymusza reakcję konkurencji.

Stymulowanie innowacyjności, tworzenie atmosfery i kultury organizacyjnej, która jej sprzyja jest więc jedną z najważniejszych, jeśli wręcz nie najważniejszą rolą CEO. Tym bardziej, że w dobie globalnego rynku i Internetu, nie konkurujemy już tylko z lokalnymi firmami, ale w praktyce z całym światem. W globalnym ranking najbardziej innowacyjnych krajów Bloomberga, Polska zajęła wysokie miejsce - jest w pierwszej trzydziestce. Nie mam wątpliwości, że stać nas na jeszcze więcej
– powiedział Aleksander Kutela.

Głosowanie w konkursie przebiega dwuetapowo. Najpierw poprzez ocenianie on-line wyłaniania jest short lista prac. Następnie jurorzy spotykają się na obradach w celu zatwierdzenia nominacji oraz w drodze głosowania wyłonienia najlepszych prac, którym zostaną przyznane nagrody.

Jak co roku najwyżej oceniane kampanie będą walczyły o tytuł Grand Prix. Przy okazji Innovation Award Media Trendy 2014 przyznane zostaną również nagrody specjalne: Człowiek Roku w Mediach, Medium Roku i Wydarzenie Roku na rynku medialnym oraz Young Media Lions.

Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi podczas uroczystej Gali Innovation Award Media Trendy, 7 maja 2014 r. w Teatrze Polskim w Warszawie.

Źródło: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

www.mediatrendy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764