Na Wydziale Humanistycznym Akademii Górniczo-Hutniczej im. S. Staszica w Krakowie trwa rekrutacja na roczne studia podyplomowe "Strategiczna Komunikacja Marki". Autorski program zajęć, obejmujący 228 godz. przede wszystkim warsztatów, powstał we współpracy z praktykami z renomowanych i uznanych agencji reklamowo-mediowych: K2 Internet, Agencja Reklamowa S4, Saatchi&Saatchi Poland, Dom Mediowy Starcom, Kreatywna Agencja Interaktywna Insygnia, Opcom.
Celem studiów podyplomowych „Strategiczna komunikacja marki” jest przekazanie w trakcie rocznych zajęć niezbędnej wiedzy i umiejętności rozwijających strategiczne myślenie w biznesie. Podczas zajęć słuchacze zapoznają się z całym procesem strategicznym, umożliwiającym rozumienie, przygotowanie oraz wdrożenie strategii komunikacji dla określonej marki (od briefu klienta, przez analizę zachowań konsumenta i konkurencji, po planowanie działań reklamowych w różnych mediach). Nabędą również wysokie umiejętności analityczne, syntezowania problemów marki oraz umiejętności strategiczne i kreatywne.
Program studiów został podzielony na 5 modułów:
1. Wzmacnianie własnego potencjału.
2. Marka i konsument.
3. Analiza strategiczna z elementami planowania.
4. Komunikacja marki - komunikacja strategii.
5. Wdrażanie strategii komunikacji.
Studia skierowane są do osób, które pracują, rozpoczynają bądź planują pracę w branży marketingowej/reklamowej, np. w agencjach reklamowych i interaktywnych, domach mediowych, instytutach badawczych lub firmach, w których odpowiadają za promocję marki po stronie klienta. Adresatami studiów są również osoby zainteresowane zdobyciem najnowszej wiedzy oraz poznaniem skutecznych narzędzi niezbędnych w pracy wymagającej wiedzy z zakresu opracowywania strategicznej komunikacji marki.
Najlepsi absolwenci studiów podyplomowych będą mieli szansę odbyć bezpłatne staże w: Agencji Interkatywnej K2 Internet, Agencji Reklamowej S4, Saatchi&Saatchi Poland, Opcomie, Domu Mediowym Starcom, Kreatywnej Agencji Interaktywnej Insygnia.
Rekrutacja trwa do 7 października. Liczba miejsc ograniczona.
Więcej informacji: http://www.wh.agh.edu.pl/main/pl/strona/studia/studia-podyplomowe-strategiczna-komunikacja-marki/263
Źródło: Akademia Górniczo-Hutnicza