logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Innowacyjny kierunek studiów podyplomowych w Krakowie

  PR 19.09.2014, przeczytano 1473 razy

Na Wydziale Humanistycznym Akademii Górniczo-Hutniczej im. S. Staszica w Krakowie trwa rekrutacja na roczne studia podyplomowe "Strategiczna Komunikacja Marki". Autorski program zajęć, obejmujący 228 godz. przede wszystkim warsztatów, powstał we współpracy z praktykami z renomowanych i uznanych agencji reklamowo-mediowych: K2 Internet, Agencja Reklamowa S4, Saatchi&Saatchi Poland, Dom Mediowy Starcom, Kreatywna Agencja Interaktywna Insygnia, Opcom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/innowacyjny-kierunek-studiow-podyplomowych-w-krakowie,22637,artykul.html

Celem studiów podyplomowych „Strategiczna komunikacja marki” jest przekazanie w trakcie rocznych zajęć niezbędnej wiedzy i umiejętności rozwijających strategiczne myślenie w biznesie. Podczas zajęć słuchacze zapoznają się z całym procesem strategicznym, umożliwiającym rozumienie, przygotowanie oraz wdrożenie strategii komunikacji dla określonej marki (od briefu klienta, przez analizę zachowań konsumenta i konkurencji, po planowanie działań reklamowych w różnych mediach). Nabędą również wysokie umiejętności analityczne, syntezowania problemów marki oraz umiejętności strategiczne i kreatywne.

Program studiów został podzielony na 5 modułów: 

1. Wzmacnianie własnego potencjału. 

2. Marka i konsument. 

3. Analiza strategiczna z elementami planowania. 

4. Komunikacja marki - komunikacja strategii. 

5. Wdrażanie strategii komunikacji.

Studia skierowane są do osób, które pracują, rozpoczynają bądź planują pracę w branży marketingowej/reklamowej, np. w agencjach reklamowych i interaktywnych, domach mediowych, instytutach badawczych lub firmach, w których odpowiadają za promocję marki po stronie klienta. Adresatami studiów są również osoby zainteresowane zdobyciem najnowszej wiedzy oraz poznaniem skutecznych narzędzi niezbędnych w pracy wymagającej wiedzy z zakresu opracowywania strategicznej komunikacji marki.

Najlepsi absolwenci studiów podyplomowych będą mieli szansę odbyć bezpłatne staże w: Agencji Interkatywnej K2 Internet, Agencji Reklamowej S4, Saatchi&Saatchi Poland, Opcomie, Domu Mediowym Starcom, Kreatywnej Agencji Interaktywnej Insygnia.

Rekrutacja trwa do 7 października.  Liczba miejsc ograniczona.

Więcej informacji: http://www.wh.agh.edu.pl/main/pl/strona/studia/studia-podyplomowe-strategiczna-komunikacja-marki/263

Źródło: Akademia Górniczo-Hutnicza

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764