Independent Public Relations Network (IPRN), największa na świecie niezależna sieć zrzeszająca agencje PR, powiększyła się o nowych członków. Do Grupy dołączyły SPAG India and Asia oraz Blue Digital z Chin.
SPAG z siedzibą w Haryana posiada również swoje oddziały w New Delhi, Bombaju oraz w Singapurze. Agencja oferuje klientom szeroki zakres usług – marketing, PR, branding i digital.
Blue Digital jest jedną z największych agencji w Chinach – z czteroma oddziałami w Pekinie, Szanghaju, Shenzhen oraz Kantonie. Agencja obecnie zatrudnia łącznie 1600 konsultantów. Blue Digital jest część Blue Focus Communications Group. Agencja specjalizuje się w dostarczaniu usług z obszaru zintegrowanego digital marketingu. W swojej działalności firma łączy wiedzę i zasoby tradycyjnego PR z digital marketingiem, aby zapewnić swoim klientom holistyczny zakres usług komunikacyjnych.
– Cieszymy się, że Blue Digital i SPAG Consultants dołączyły do sieci IPRN. Dzięki temu mamy obecnie 40 członków, a nasz łączny dochód przekracza 142 mln USD. Zapewniamy naszym klientom lokalną wiedzę, know how, w połączeniu z globalnym zasięgiem, takie podejście odpowiada na wyzwania naszej branży w erze globalizacji – skomentował Carrie Jones z JPA Health Communications, obecny Prezes IPRN.
Public Dialog jest jedyną polską agencją należącą do sieci IPRN.
Więcej informacji o nowych członkach IPRN oraz o samej sieci pod poniższymi linkami:
Źródło: Independent Public Relations Network