logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

IPRN wzmacnia obecność na rynkach azjatyckich

  PR 26.11.2014, przeczytano 562 razy

Independent Public Relations Network (IPRN), największa na świecie niezależna sieć zrzeszająca agencje PR, powiększyła się o nowych członków. Do Grupy dołączyły SPAG India and Asia oraz Blue Digital z Chin.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iprn-wzmacnia-obecnosc-na-rynkach-azjatyckich,23337,artykul.html

SPAG z siedzibą w Haryana posiada również swoje oddziały w New Delhi, Bombaju oraz w Singapurze. Agencja oferuje klientom szeroki zakres usług – marketing, PR, branding i digital.

Blue Digital jest jedną z największych agencji w Chinach – z czteroma oddziałami w Pekinie, Szanghaju, Shenzhen oraz Kantonie. Agencja obecnie zatrudnia łącznie 1600 konsultantów. Blue Digital jest część Blue Focus Communications Group. Agencja specjalizuje się w dostarczaniu usług z obszaru zintegrowanego digital marketingu. W swojej działalności firma łączy wiedzę i zasoby tradycyjnego PR z digital marketingiem, aby zapewnić swoim klientom holistyczny zakres usług komunikacyjnych.

– Cieszymy się, że Blue Digital i SPAG Consultants dołączyły do sieci IPRN. Dzięki temu mamy obecnie 40 członków, a nasz łączny dochód przekracza 142 mln USD. Zapewniamy naszym klientom lokalną wiedzę, know how, w połączeniu z globalnym zasięgiem, takie podejście odpowiada na wyzwania naszej branży w erze globalizacji – skomentował Carrie Jones z JPA Health Communications, obecny Prezes IPRN.

Public Dialog jest jedyną polską agencją należącą do sieci IPRN.

Więcej informacji o nowych członkach IPRN oraz o samej sieci pod poniższymi linkami:

http://www.bluefocusgroup.com

http://www.spag.asia

Źródło: Independent Public Relations Network

www.iprn.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764