logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Italian Design School: bezpłatne warsztaty

   25.02.2015, przeczytano 1287 razy
ilustracjastrzałka

Jak skutecznie zajmować się designem? Jak realizować rzeczywiste projekty? W Kielcach rozpocznie się kolejna edycja bezpłatnych warsztatów w ramach projektu id_s – Italian Design School.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/italian-design-school%3A-bezplatne-warsztaty,24041,artykul.html

id_s – Italian Design School (Włoska Szkoła Projektowania) to część Instytutu Designu w Kielcach, która specjalizuje się w kształceniu młodych, twórczych projektantów w dziedzinie projektowania produktu oraz wprowadzania produktu na rynek.

id_s powstała dzięki współpracy pomiędzy Institute of Design Kielce a Scuola Italiana Design w Padwie (Włochy). Scuola Italiana Design jest pierwszym Instytutem, który zajmuje się projektowaniem produktu wraz z jego wprowadzeniem w życie na terenie regionu Wenecja słynącego na świecie z wysokiej koncentracji przedsiębiorstw przemysłowych specjalizujących się w różnych dziedzinach: wystrój wnętrz, urządzenia elektryczne, produkty sportowe, odzież i dodatki, zabawki, sprzęt techniczny, motoryzacja, narzędzia i przyrządy, itp.

id_s to unikalny w skali Polski projekt edukacyjny, który ma na celu odpowiadać na potrzeby firm poszukujących fachowych i kreatywnych projektantów wyszkolonych na bazie doświadczeń SID. Projektanci gwarantują udoskonalenie produktów, nowoczesne podejście do wizerunku i komunikacji z rynkiem.

id_s oferuje naukowo-praktyczny kurs kreatywnego projektowania podczas 11 tygodni intensywnej pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 9 – 16. Z wyselekcjonowanych kandydatów id_s zostaną uformowane multidyscyplinarne zespoły projektowe. Grafik zajęć zostanie podzielony na:

  • wykłady i warsztaty projektantów z Włoch
  • nadzór nad projektami liderów id_s
  • spotkania z firmami
  • samodzielna praca wewnątrz grup


Warunkiem uczestnictwa w projekcie jest posiadanie statusu studenta lub absolwenta uczelni wyższej.

Preferowane kierunki: wzornictwo, formy przemysłowe, grafika użytkowa, komunikacja wizualna, architektura, architektura wnętrz, architektura krajobrazu, automatyka i robotyka, budowa maszyn, Sztuki Piękne, visual merchandising, projektowanie interakcji, creative coders, web designers, inżynieria informatyczna, digital art, nowe media, marketing fokusowy.

Czas trwania projektu: 5 marca 2015 - 15 maja 2015
Zgłoszenia w aktualnej edycji projektu prowadzone są do 8 lutego 2015.
Udział w projekcie jest bezpłatny.
Uczestnicy zobowiązani są do samodzielnego finansowania pobytu w Kielcach podczas projektu.

Ilość miejsc ograniczona. Więcej informacji: http://www.idschool.com.pl/pl/

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764