logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jak nie dać się oskubać - kampania Ceneo.pl

  PR 21.10.2014, przeczytano 869 razy
ilustracjastrzałka

Trzy wersje filmowych spotów (dwie po 30 sekund i jedna 15-sekundowa) pokazują w humorystyczny, nieco przejaskrawiony sposób sytuacje, w jakich możemy znaleźć się podczas wizyty w galerii handlowej – w sklepie z perfumami, sprzętem AGD oraz grami komputerowymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-nie-dac-sie-oskubac---kampania-ceneo.pl,22973,artykul.html

W każdym z nich sprzedawca (w tej roli zawsze ten sam charakterystyczny aktor) usilnie stara się namówić swojego klienta do zakupu jak największej ilości rzeczy ze swojego asortymentu. Klient jednak, z pozycji którego obserwujemy całą sytuację, nie ulega presji i wyposażony w telefon z aplikacją mobilną serwisu wie, że zawsze „lepiej kupi na Ceneo”. Tak właśnie brzmi motto najnowszej kampanii.

Z badań TNS Polska na zlecenie Ceneo.pl wynika, że na internetowe zakupy chodzi już niemal każdy Polak, a aż 83% z nich bardzo je lubi. Cenią w nich oszczędność zarówno pieniędzy jak i czasu. Dzięki porównywarce mogą znaleźć towar w naprawdę najlepszej cenie – wyszukując go online, albo weryfikując podczas tradycyjnych zakupów. Z serwisu Ceneo.pl miesięcznie korzysta niemal 5,9 mln użytkowników (Megapanel PBI/Gemius – sierpień 2014), z czego co piąta osoba za pomocą urządzenia mobilnego. 

- Celem kampanii jest promocja brandu Ceneo właśnie przez pryzmat aplikacji mobilnej – mówi Jakub Walczak, Kierownik Działu Marketingu. - Chcemy pokazać, że zakupy mogą był łatwe, szybkie i przyjemne, także na telefonach komórkowych – czyli w dowolnym miejscu w którym się znajdujemy - podkreśla.

Według przytoczonych wyżej badań, 70% polskich internautów korzysta z porównywarek.

- Nasz model funkcjonowania uległ jednak transformacji. Ceneo.pl służy już nie tylko do wyszukiwania najlepszych okazji cenowych. Stało się miejscem, w którym użytkownik może przeprowadzić cały proces zakupowy od początku do końca: od wyszukania produktu, poprzez sprawdzenie informacji na jego temat, zapoznanie się z opiniami o sklepie aż po wybór towaru, zamówienie i dokonanie płatności. W naszych przekazach promocyjnych pokazujemy łatwość kupowania i porównywania cen przy użyciu darmowej aplikacji mobilnej dostępnej na każdym typie telefonu, dzięki  której zawsze i wszędzie mamy do dyspozycji bogatą ofertę w konkurencyjnych cenach – mówi Jakub Walczak. 

Kampania rozpoczęła się 20 października br. i potrwa do połowy grudnia. Jej zasięg medialny będzie się sukcesywnie zwiększał: w pierwszym etapie obejmie telewizję, do której w listopadzie dołączy internet i radio, a w grudniu – w najgorętszym przedświątecznym okresie zakupowym – również outdoor.


Spoty pojawią się we wszystkich największych stacjach telewizyjnych (TVP1 i 2, TVN i Polsat) oraz radiowych (Polskie Radio, RMF, Radio ZET). Szczególnie szeroko zakrojona będzie kampania internetowa – kreacje (zarówno spoty filmowe jak i kreacje display) pojawią się w serwisach i portalach takich jak Onet, Interia, TVN, Eska i Filmweb.

Grudniowe działania outdoorowe oparte będą na standardowych billboardach i citylightach oraz na specjalnym rozwiązaniu w formie citylightu z bezpłatną bramką WIFI. Te ostatnie pojawia się w pobliżu galerii handlowych – klienci będą mogli zrobić zakupy bez wchodzenia do galerii, lub odwrotnie – dokonać transakcji w internecie, po obejrzeniu produktu „na żywo”.

Za kreację oraz realizację spotów odpowiada agencja Gong. Zakupem mediów ATL oraz outdooru zajął się dom mediowy Equinox Polska. Planowaniem kampanii w internecie Ceneo.pl zajęło się samodzielnie.

Źródło: Ceneo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764