logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jedzjabłka i real-marketing marki Marwit na Instagramie

  PR 20.08.2014, przeczytano 1048 razy
ilustracjastrzałka

Zainicjowana na przełomie lipca i sierpnia „jabłkowa krucjata przeciw Putinowi” odbiła się szerokim echem w mediach społecznościowych i zaangażowała setki tysięcy internautów. Do akcji przyłączyło się wiele znanych postaci i firm, jednak szczególnie pomysłowo wykorzystała ją marka Marwit, obsługiwana przez agencję Eura7.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jedzjablka-i-real-marketing-marki-marwit-na-instagramie,22423,artykul.html

Kiedy użytkownicy zaczęli zasypywać Instagram zdjęciami z jabłkami, Marwit niezwłocznie zaczął komunikować się z nimi za pośrednictwem swojego profilu. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. A dlaczego? Odpowiedź kryje wykorzystanie Hashlovers TURBO - nowatorskiego narzędzia do monitoringu Instagramu w czasie rzeczywistym. W każdej minucie przybywało fotografii opatrzonych hashtagiem #jedzjablka bądź #jedzjabłka. Mechanizm subskrybujący aplikacji zbierał je w jedno miejsce, skąd następnie była prowadzona komunikacja. 

Wedle szacunków agencji Eura7 dzięki podjętym działaniom udało się dotrzeć do ponad 100 tysięcy osób. Marka zanotowała również przyrost followersów na Instagramie rzędu 81% - przed akcją miała ich niespełna 400, tydzień po – już ponad 720.

Źródło: Marwit

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764