logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Nike So Fast: Najszybsi sportowcy i wyzwanie prędkości

  PR 02.07.2015, przeczytano 1124 razy
ilustracjastrzałka

W nowej kampanii Nike So Fast (pl. Złam granice prędkości) gwiazdy sportu motywują biegaczy do pokonania swojej najszybszej mili. Każdy, kto biega regularnie wie, że szybkość nie przychodzi łatwo. W nowym spocie Nike Złam granice prędkości czempioni światowej lekkoatletyki zachęcają do łamania rekordów prędkości. Bez względu na to, czy jest to pierwsza mila czy poprawa dotychczasowych rezultatów, zawsze można pobiec szybciej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-nike-so-fast%3A-najszybsi-sportowcy-i-wyzwanie-predkosci,25327,artykul.html

Reżyserem klipu jest Neal Brennan, współtwórca serii komediowej The Chappelle Show. W nowym wideo w rolach głównych zobaczymy gwiazdę koszykówki Kobe’ego Bryanta, słynnego magika Davida Blaine’a, a także najszybszego z animowanych bohaterów Strusia Pędziwiatra. W filmie pojawia się również najszybszy mężczyzna świata Michael Johnson oraz najszybsza kobieta świata Shelly-Ann Fraser-Pryce.

 

– Prawdziwa szybkość polega na pokonaniu obrońcy w mgnieniu oka lub na niedopuszczeniu atakującego do strefy podkoszowej – wyjaśnia Kobe Bryant.

Wielu z wymienionych sportowców trenuje i rywalizuje w butach z serii Nike Zoom Air. W nowym klipie głównym bohaterem jest model Nike Zoom Air Elite 8, ulubiony but najwyższej klasy biegaczy. Sportowcy każdego kalibru mogą teraz cieszyć się wyjątkową szybkością, bez względu na to, czy oznacza to szybkie przemieszczenie się od jednego do kolejnego odbicia rakietą na korcie, szybkie zmiany tempa podczas gry w piłkę nożną, czy dynamiczne przyspieszenia na koszykarskim parkiecie.

– W moim treningu wszystko sprowadza się do szybkości. Bez względu na to, czy ćwiczę 300-metrowe odcinki czy pracuję z ciężarami, wciąż o niej myślę. Staram się wszystko robić szybko, ponieważ im intensywniej pracujesz na treningu, tym lepiej sprawdzisz się w prawdziwym pojedynku – mówi Shelly-Ann Fraser-Pryce.

Zaproszenie do biegu

Nowy spot, który ujrzymy już 2 lipca może sprawić, że świat nieco przyśpieszy. Sprzyjać temu będzie szereg wydarzeń zorganizowanych dla społeczności Nike+. Nowe wyzwania dostępne na platformach Nike.com i w aplikacji Nike+ Training Club spowodują, że biegacze całego świata  poznają nową definicję szybkości, a 30 sierpnia, po zakończeniu wyzwania Złam granice prędkości, będą gotowi do przebiegnięcia najszybszej mili w swoim życiu. Ich towarzyszami będą najwyższej klasy sportowcy, rywalizujący na arenie Mistrzostw Świata w Lekkoatletyce w Pekinie.

Nike.com oraz Nike Training Club: wyzwanie szybkości

Ćwiczenia szybkościowe będą w nadchodzącym sezonie kluczowym składnikiem każdego treningu na Nike.com. Trenerzy Nike opracowali ośmiotygodniowy plan treningowy, który pomoże w najszybszym pokonaniu dystansu mili, bez względu na poziom zaawansowania biegacza. Program obejmuje zestawy ćwiczeń, motywującą muzykę i porady ekspertów. Co więcej, żaden z uczestników zabawy nie będzie trenował w pojedynkę: słynny Struś Pędziwiatr oraz inne postacie ze świata Looney Tunes będą towarzyszyli im w cotygodniowych zmaganiach.

Tego lata sześciu trenerów Nike połączyło siły, by przygotować 12-tygodniowe wyzwanie w aplikacji Nike+ Training Club. Program Złam granice prędkości jest skierowany do tych biegaczy, którym zależy na poprawie szybkości, mocy i zwinności poprzez zróżnicowany zestaw codziennych treningów.

 

Już na początku lipca zostanie zaprezentowany pierwszy z nich, noszący nazwę Ready, Set, Zoom – autorstwa trenerki Marie Purvis. Następnie, co dwa tygodnie udostępniane będą nowe zestawy ćwiczeń, przygotowane przez każdego z trenerów Nike. Wszystkie treningi będą zawierały inne propozycje, usprawniające prędkość: trening o wysokiej intensywności (HIT), jogę, trening siłowy czy ćwiczenia barre. Aby na bieżąco z kolejnymi treningami wyzwania Złam granice prędkości wystarczy śledzić opcję Nike Sport Feed w aplikacji N+TC. 

Finał lata prędkości odbędzie się 30 sierpnia, podczas globalnego wyzwania biegowego: Najszybszy Dzień Na Ziemi.

Latem z reguły zwalniamy tempo. W tym roku będzie inaczej. Przyśpieszymy.

Źródło: Nike

www.nikeinc.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764