logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania reklamowa Mbanku

  PR 26.05.2015, przeczytano 1060 razy
ilustracjastrzałka

Najnowsza kampania reklamowa mBanku „#mądreMyki”, przygotowana przez agencję GREY Group, pokazuje, jak płatności elektroniczne kartą i telefonem komórkowym dostępne w eKoncie mobilnym ułatwiają życie w codziennych sytuacjach. Działania promocyjne prowadzone są w telewizji, internecie, kinie oraz w postaci reklamy zewnętrznej. Akcję wspiera również internetowy konkurs, w którym uczestnicy każdego dnia mogą wygrać atrakcyjne nagrody.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-reklamowa-mbanku-,24984,artykul.html

Kampania wystartowała 18 maja i potrwa do końca czerwca. Oprócz głównego filmu, w którym bohater, korzystając z udogodnień eKonta mobilnego, radzi sobie z codziennymi trudnościami, takimi jak korek czy słońce rażące jego córkę, powstała seria spotów z „mądrymi mykami”. Filmy prezentują proste, ale błyskotliwe sposoby na codzienne czynności, takie jak składanie koszulki czy zawiązanie sznurowadeł.

 

Kampania informuje również o opcji moneyback, pozwalającej uzyskać 2 proc. zwrotu od płatności  kartą lub telefonem – nawet do 50 zł miesięcznie przez pół roku.

Dodatkowo, agencja GREY Group przygotowała konkurs dla internautów z atrakcyjnymi nagrodami. Uczestnicy konkursu, dzieląc się swoim pomysłem na mądry myk ułatwiający życie, codziennie walczą o rower znany z reklamy, opaski odblaskowe i rowerowe lampki. Wystarczy nagrać krótki film albo dodać pięć, obrazujących myk, zdjęć i zapisać je w formie gifu. Konkurs potrwa do 10 czerwca. Więcej informacji o konkursie na stronie internetowej www.madremyki.pl

Zespół GREY Group:

Client Service: Ireneusz Turski (Account Director), Weronika Lis (Account Manager), Paulina Gogulska (Account Manager)

Kreacja: Jakub Korolczuk (Executive Creative Director), Marek Górski (Copywriter), Jakub Kopiczyński (Art Director), Radosław Błoński (Copywriter), Michał Rudek (Art Director)

Dom produkcyjny: Flota Filmowa

Postprodukcja: Studio Bistro

Reżyseria: Juraj Janis

Reżyseria spotów YouTube: Maria Zbąska

Dom mediowy: Mindshare

Wszystkie spoty dostępne są pod linkami:

eKonto mobilne, #mądreMyki Koszulka, #mądreMyki Podstawka pod telefon, #mądreMyki Kiwi, #mądreMyki Sznurowadła, #mądreMyki Żółtko, #mądreMyki Pokrowiec 

Źródło: GREY Group

www.greygroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764