logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kanał Sportklub i Fightklub z nowym logiem, oprawą graficzną i autopromocją

  PR 26.11.2014, przeczytano 3168 razy

Telewizja SportKlub, FightKlub i FightKlub HD wprowadza od 2 grudnia nowe, odświeżone logo oraz oprawę graficzną. Zmianie identyfikacji kanałów towarzyszyć będą świąteczne spoty z życzeniami od sportowców i komentatorów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kanal-sportklub-i-fightklub-z-nowym-logiem%2C-oprawa-graficzna-i-autopromocja,23341,artykul.html

Nowe logo stacji SportKlub, FightKlub i FightKlub HD wchodzi na antenę 2 grudnia 2014. Tego dnia kanały wprowadzą także nową oprawę graficzną. Zmianie ulegną także projekty reklam zewnętrznych oraz materiałów promocyjnych. 

Podstawowym założeniem nowej identyfikacji jest zwiększenie widoczności i wyróżnienie się na tle konkurencji. Nowe logotypy są mocnymi, prostymi i jednocześnie czytelnymi znakami. Wykorzystują blokową, przejrzystą typografię. Odświeżona oprawa kanałów obejmuje wszystkie dżingle promocyjne i plansze informacyjne kanałów. Nowa identyfikacja stacji, pozaantenowa i antenowa, odwołuje się do tych samych elementów co logotyp: proste, blokowe formy oraz kolorów: czarny, czerwony i biały. Charakteryzuje je brak złożonych animacji oraz ograniczony kod kolorystyczny. Metamorfoza identyfikacji wizualnej kanałów ma na celu jak najlepsze zaprezentowanie pozycji programowych oraz dyscyplin sportu, emitowanych na antenach obu stacji. W spotach stacji FightKlub wykorzystane zostały także materiały z udziałem sportowców i komentatorów konkretnych dyscyplin m.in.: Konrada Dąbrowskiego, Alberta Sosnowskiego, Jarosława Rogowskiego.

Zmianie identyfikacji kanałów towarzyszyć będą świąteczne spoty z życzeniami od sportowców i komentatorów m.in.: koszykarek Tauron Basket Ligi, tenisistów stołowych, Tomasza Adamca, Konrada Dąbrowskiego, Michała Stanisławskiego, Alberta Sosnowskiego, Jarosława Dąbrowskiego.

Kreacja nowej identyfikacji telewizji SportKlub i FightKlub zrealizowana została we własnym zakresie.

Wideo SportKlub: 

Wideo FightKlub: 

Źródło: SportKlub

www.sportklub.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764