logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Katalogi sal i obiektów konferencyjnych odpowiedzią na rosnący rynek eventowy

  PR 19.11.2014, przeczytano 1177 razy

Biznes konferencyjny w naszym kraju kwitnie, czego najlepszym dowodem jest stale rosnąca liczba obiektów oferujących wynajem sal na spotkania, imprezy firmowe czy eventy. To jeden z powodów, dla których potrzebne są profesjonalne serwisy prezentujące bazę sal na wynajem i najnowsze wiadomości z branży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katalogi-sal-i-obiektow-konferencyjnych-odpowiedzia-na-rosnacy-rynek-eventowy,23259,artykul.html

Kiedyś

Kilkanaście lat temu baza obiektów konferencyjnych w naszym kraju zdecydowanie odstawała od zachodnioeuropejskich standardów – brakowało miejsc, gdzie można było przeprowadzić konferencje i eventy z prawdziwego zdarzenia, szwankowała promocja. Nikt jeszcze nie marzył o istnieniu profesjonalnych serwisów konferencyjnych, zresztą Polacy dopiero poznawali możliwości, jakie daje Internet. Prędkość ładowania się stron pozostawiała wiele do życzenia, podobnie jak szata graficzna. Pierwsze katalogi prezentujące obiekty konferencyjne wyglądy więc dość skromnie, ograniczały się głównie do wizytówki w formie danych adresowych i krótkiego opisu. O takich opcjach jak mailing do użytkowników czy zamieszczenie profesjonalnych artykułów można było tylko pomarzyć.

Dziś

Zmiany zachodzące w naszym kraju, choćby takie jak akcesja do Unii Europejskiej znalazły swoje odzwierciedlenie w branży obiektów biznesowych – chodzi tu nie tylko o modernizowanie i budowanie nowych hoteli, centr kongresowych, ale i ogólną poprawę infrastruktury drogowej czy kolejowej.

Obecnie Polska nie ma się czego wstydzić, jeśli chodzi o przemysł spotkań. Cały świat może nam pozazdrościć wspaniałych obiektów kongresowych, nowoczesnych stadionów czy hoteli. Dzięki nim można było zorganizować w Polsce prestiżowe wydarzenia jak Euro 2012, Mistrzostwa Świata w Siatkówce 2014, Szczyt klimatyczny COP-19. To tylko największe z nich, a przecież w ostatnich latach odbyło się również wiele mniejszych konferencji i imprez biznesowych. Jak informuje raport Poland Convention Bureau „Przemysł spotkań i wydarzeń w Polsce 2014” w samym tylko Gdańsku w 2013 roku miało miejsce 4422 spotkań. Drugi pod względem ilości konferencji, targów czy imprez korporacyjnych był natomiast Kraków - 3413 spotkań.

Progres jest więc zauważalny, a odpowiedzią na to zapotrzebowanie eventowe i konferencyjne jest rosnąca liczba serwisów branżowych. Błyskawiczny rozwój Internetu nie ominął katalogów konferencyjnych – choć zamieszczanie prezentacji obiektów biznesowych nadal jest podstawą ich działalności, to obecnie dochodzi szereg innych możliwości promocyjnych. Są to między innymi: maillingi do użytkowników, artykuły sponsorowane, posty w serwisach społecznościowych czy możliwość dodawania pojedynczych ofert skierowanych do konkretnego odbiorcy.

Doskonałym przykładem takiego serwisu jest E-konferencje.pl, który powstał w czasach, kiedy branża konferencyjna w naszym kraju dopiero aspirowała do prężnie działającej gałęzi gospodarki. Portal od samego początku angażował się w imprezy branżowe, publikował wiadomości ze świata konferencji, ale przede wszystkim dostarczał informacji na temat obiektów i sal z całego kraju. Można więc napisać, że serwis www.E-konferencje.pl „dorastał” razem z całą branżą i zbierał doświadczenia - tak samo jak organizatorzy imprez, dyrektorzy hoteli czy osoby odpowiedzialne za promocję czy marketing.

Jutro...

O przyszłość rynku konferencyjnego w Polsce nie musimy się martwić, gdyż mamy wiele atutów do tego, by stanowić silny ośrodek na arenie międzynarodowej – nowoczesne obiekty, profesjonalną obsługę czy wspaniałe atrakcje turystyczne. Z optymizmem patrzymy więc w przyszłość, ponieważ w takich warunkach również wymieniony wyżej serwis może funkcjonować w świadomości internautów i dostarczać optymistycznych wieści z branży. I tak właśnie powinno być.

Źródło: E-konferencje.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plan marketingowy miasta i zrównoważone planowanie rozwoju
Strategiczny plan marketingowy, uważany za ważne narzędzie zarządzania w organizacji, wykorzystywany jest także przez miasta w Polsce jako jeden z głównych aspektów wsparcia w podejmowaniu decyzji i osiąganiu wyznaczonych celów. Zrównoważony rozwój to jeden z wiodących trendów w obecnych czasach. Właściwy do wprowadzania zmian i podążania za innowacjami. Określa wiele...
Biuro Bayer zainspirowane Oliwą spod kreski Design Anatomy
Biuro jednego z najstarszych rezydentów Olivia Centre przeszło metamorfozę. Dostosowane do najnowszych trendów biuro grupy Bayer powstało w duchu less waste, a opiera się na nowej strategii przestrzeni pracy, obowiązującej w całej grupie. Za projekt odpowiada pracownia Design Anatomy, której portfolio obejmuje ponad 200 tys. m.kw. zaprojektowanych i wykończonych...
Anglicy na wojnie z fast foodami. Zakaz reklamowania na billboardach?
Otyłość jest problemem dla coraz większej liczby nastolatków. To głównie przez wzgląd na nich lokalni politycy w Anglii zakazują reklamowania produktów wysokoprzetworzonych na billboardach. Ogólnokrajowych czy ogólnoeuropejskich zasad regulujących tę kwestię nie należy się spodziewać, ale eksperci podkreślają, że ten sam nośnik można wykorzystać do kampanii...
5 upominkowych inspiracji na jubileusz firmy
Jubileusz firmy to nie tylko wyjątkowa okazja do celebracji kolejnej rocznicy, lecz także czas na głębsze zastanowienie się nad wkładem wszystkich, którzy przyczynili się do sukcesu firmy – partnerów biznesowych, klientów oraz pracowników. Z takiej okazji warto podkreślić znaczenie ich zaangażowania i wsparcia poprzez wybór odpowiedniego...
Slodkie: Produkcja czekolady vs. CSR
Z roku na rok rośnie świadomość na temat pilnej potrzeby ochrony środowiska i konieczności walki ze zmianami klimatycznymi. Coraz więcej firm podejmuje aktywne działania w tym kierunku – zarówno na poziomie lokalnym, jak i globalnym. Znani producenci słodyczy, jak SLODKIE, podnoszą poprzeczkę dla całej branży, kierując się wartościami zrównoważonego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764