logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kino Bajka poszerzyło ofertę Multikino Media

  PR 20.05.2015, przeczytano 840 razy
ilustracjastrzałka

Od maja br. podwarszawskie Kino BAJKA w Błoniu dołączyło do oferty sprzedaży reklamy kinowej brokera Multikino Media. Obecnie obejmuje ona 54 kina w 43 miasta, z łączną liczbą ekranów 307. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kino-bajka-poszerzylo-oferte-multikino-media,24914,artykul.html

Kino BAJKA znajduje się w budynku Centrum Kultury w Błoniu, położonego w centrum miasta, jedyne 40 min. od Warszawy.

 

Sala widowiskowo-kinowa dysponuje jedną salą z 240 miejscami. Ponadto posiada nowoczesne projektory do wyświetlania filmów w technice cyfrowej 2D i 3D oraz profesjonalne oświetlenie i nagłośnienie umożliwiające obsługę koncertów, spektakli teatralnych itp. Sala kinowa jest dostosowana dla osób niepełnosprawnych.

 

Kino oferuje widzom największe filmowe hity kina polskiego, europejskiego i światowego. Ponadto szeroki wybór animacji filmowych dla małych kinomanów, specjalne pokazy premierowe, maratony filmowe, cykliczne seanse skierowane do wszystkich grup wiekowych.

Do rozpoczęcia współpracy z Multikino Media przekonało nas indywidualne podejście, pełen profesjonalizm, szeroka oraz innowacyjna oferta, a przede wszystkim bardzo atrakcyjne warunki współpracy. Mamy nadzieję, że będzie ona owocna i długofalowa – dodaje Marek Alwast – Kierownik Kina Bajka

Źródło: Multikino S.A.

www.multikino.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764