Firma Kompass Poland, międzynarodowy dostawca baz danych B2B rozpoczyna świadczenie usług związanych z promocją międzynarodową. Nowe rozwiązanie stanowi odpowiedź na potrzeby polskich firm działających na rynkach zagranicznych.
Usługi są realizowane pod hasłem „zdobywaj nowe rynki!”, co ma podkreślać koncentrację na elemencie ekspansji międzynarodowej, nie tylko pod względem wizerunkowym, ale i handlowym. Klient otrzymuje analizę i rekomendację rynków atrakcyjnych dla niego, przede wszystkim pod kątem nasycenia konkurencją i dystrybutorami danej kategorii produktu/usługi. Kompass oferuje tworzenie i audyt stron www, kreację landing page, gromadzenie leadów międzynarodowych, marketing bezpośredni (oparty o działania telemarketingowe, e-mailingowe, webinaria), a także content marketing – przede wszystkim w zakresie tworzenia różnego rodzaju treści i materiałów. Możliwa jest również pomoc w organizacji misji handlowych, a także doradztwo w zakresie pozyskiwania funduszy europejskich na wsparcie ekspansji międzynarodowej.
„Firma Kompass kilkanaście lat temu była znana z wielkich ksiąg wypełnionych danymi kontaktowymi dla firm. Przez ostatnie lata, oferuje portal do samodzielnego zarządzania kontaktami i reklamą. Teraz jeszcze bardziej rozwijamy ofertę w odpowiedzi na potrzeby rynku– zauważyliśmy, że polscy eksporterzy i firmy działające na wielu rynkach potrzebują narzędzi, które umożliwią jednoczesne koordynowanie działań promocyjnych w wielu krajach. Stało się to szczególnie widoczne odkąd obowiązuje rosyjskie embargo” – wyjaśnia Marek Wcisło z Kompass Poland.
Kompass rozpoczyna nową, rozszerzoną działalność od kwietnia 2015 roku.
Źródło: Kompass Poland