logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja DLD w Nowym Jorku: konferencja poświęcona mediom

  PR 25.04.2015, przeczytano 1180 razy

W 2014 r. miała miejsce nowojorska premiera DLD - wiodącej w Europie konferencji poświęconej mediom cyfrowym. W dniach 6 - 7 maja Hubert Burda Media ponownie zgromadzi elity branży cyfrowej z Europy, Izraela i Stanów Zjednoczonych na wschodnim wybrzeżu Ameryki. W budynku IAC - zaprojektowanym przez Franka Gehry'ego - gospodarz imprezy Steffi Czerny będzie gościć 800 wiodących myślicieli, inwestorów, przedsiębiorców, polityków i twórców, którzy wspólnie omówią najnowsze trendy, postępy i możliwości istniejące w branży cyfrowej. Patronami konferencji są dyrektor generalny Burda dr Paul-Bernhard Kallen oraz izraelski inwestor Yossi Vardi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-dld-w-nowym-jorku%3A-konferencja-poswiecona-mediom,24664,artykul.html

"Ogromny sukces zeszłorocznej konferencji DLD w Nowym Jorku dowodzi, jak silna jest społeczność oraz marka DLD poza Europą - powiedziała Steffi Czerny, założycielka i dyrektor generalny DLD. - Wynika to z pewnością z niezwykle starannego doboru prelegentów, dostrzeżenia najnowszych trendów oraz uwzględnienia tematów, które są istotne dla kształtowania przyszłości. Mam niezwykłą przyjemność ponownie organizować konferencję DLD w tak wyjątkowym miejscu, jakim jest Nowy Jork, posiadającym specyficzny ekosystem tworzony przez podmioty z branży mediów, technologii i biznesu. Zgodnie z mottem tegorocznej konferencji 'To dopiero początek', które przyjęliśmy w Monachium jeszcze w styczniu, pragniemy kontynuować dialog z międzynarodową społecznością DLD".

Wśród prelegentów DLDnyc znajdują się: Nadia Swarovski (Swarovski), Sean Rad (Tinder), Lawrence Lessig (Harvard Law School), Shane Snow (Contently), Anke Domscheit-Berg (Fempower), Till Roenneberg (LMU Munich), Jon Steinberg (Mail Online), Werner Vogels (Amazon), Kristo K""rmann (TransferWise), Vanessa Friedman (New York Times), Lally Weymouth (Washington Post), Bjarke Ingels (BIG), Deepak Chopra (pisarz), Shana Fisher (Andreessen Horrowitz) oraz Ben Rubin (Meerkat). Arianna Huffington - prezes i redaktor naczelna Huffington Post - wygłosi przemowę za pośrednictwem platformy DLD w ramach obchodów 10-tej rocznicy ogólnoświatowego sukcesu jej platformy. Podczas DLDnyc reprezentowane będą także wiodące amerykańskie organizacje medialne, w tym Vice, Hearst, Bloomberg i Vox Media.

Jaka przyszłość rysuje się przed dziennikarstwem w dobie "big data", reklamy natywnej (ang. native advertising) oraz agregacji i dopasowywania treści? Jaką rolę odgrywa bezpośredni kontakt z grupami odbiorców, w porównaniu do rynków centralnych, w obszarze marketingu produktów i treści? Ponad 80 profesjonalnych prelegentów spróbuje odpowiedzieć na te oraz wiele innych pytań podczas konferencji DLD w Nowym Jorku. Tematyka konferencji obejmuje także takie aspekty, jak FinTech, sztuczna inteligencja oraz Internet przedmiotów.

Więcej informacji dotyczących prelegentów oraz tematów, które zostaną poruszone podczas konferencji DLDnyc w dniach 6 - 7 maja można znaleźć pod adresem: http://dld-conference.com. Relacje na żywo ze wszystkich dyskusji panelowych w ramach konferencji będzie można obejrzeć na stronie DLD pod adresem: http://dld-conference.com/DLDnyc15#program. Aby uzyskać akredytację dla prasy, prosimy o kontakt na adres: dldpress@burda.com najpóźniej do 1 maja.

DLD od wielu lat współpracuje z licznym gronem partnerów o ugruntowanej pozycji w sektorze biznesu i mediów. Partnerami DLDnyc są BMW, Wirecard, Flextronics, L2, Strategy& i Acton

Źródło: APA-OTS, Centrum Prasowe PAP

Dodatkowe informacje:

DLD to międzynarodowa konferencja oraz platforma innowacji organizowana przez koncern Hubert Burda Media. Koncern DLD Media jest organizatorem najważniejszej w Europie konferencji DLD w Monachium, konferencji dla kobiet DLDwomen, konferencji DLD w Nowym Jorku, a także wydarzeń networkingowych w miastach takich, jak Palo Alto, Nowy Jork, Londyn, Stambuł, Rio de Janeiro i Pekin. Stephanie Czerny, która była współzałożycielem Konferencji DLD w 2005 roku, obecnie jest dyrektorem naczelnym organizacji. Dotychczas w gronie prelegentów znalazło się wielu przedstawicieli różnorodnych dziecin, np. Mark Zuckerberg (Facebook), Eric Schmidt (Google), Sean Parker (Napster), Marissa Mayer (Yahoo!), laureat nagrody Nobla Martti Ahtisaari, profesor Uniwersytetu Princeton Dan Kahneman, autorzy bestsellerów Deepak Chopra i Paulo Coelho, a także architekci Zaha Hadid, Norman Foster i Rem Koolhaas.

Hubert Burda Media to jedna z największych niemieckich spółek medialnych, skupiająca przeszło 400 drukowanych i cyfrowych marek konsumenckich. Ukierunkowanie działalności na ofertę cyfrową oraz międzynarodowy rynek mediów przez wiele lat napędzało rozwój spółki. Istotnym czynnikiem jest też innowacyjność spółki, której rozwój opiera się na pierwotnych założeniach i wartościach, jakimi kieruje się ta rodzinna firma. Burda publikuje ponad 320 czasopism na całym świecie. Dział cyfrowy spółki obejmuje szereg odnoszących sukcesy i rozszerzających swą działalność przedsiębiorstw, w tym platformy e-handlu i marketingu, portale ratingowe i agencyjne oraz przedsiębiorstwa działające w obszarze mediów społecznościowych. Burda posiada 165 milionów użytkowników, ok. 40 milionów subskrybentów oraz 43 000 ogłoszeniodawców. Jej sukces handlowy jest możliwy dzięki zaangażowaniu blisko 10 000 pracowników z całego świata. Burda prowadzi działalność w 19 krajach, w tym przede wszystkim w Niemczech, krajach europejskich, Stanach Zjednoczonych i Azji.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zarządzie Fundacji TVN
W związku z zakończeniem kadencji dotychczasowego zarządu Fundacji TVN, przypadającym na 14 kwietnia br., Rada Fundacji TVN podjęła decyzję o mianowaniu nowych członków zarządu. Katarzyna Kolenda-Zaleska, dotychczasowa prezes Fundacji TVN, zakończyła swoją 8-letnią kadencję. Z początkiem maja nowe stanowisko łączące funkcje prezesa i dyrektora zarządzającego Fundacji...
Tenesys transformuje koncern mediowy Bonnier
Stworzona w Polsce firma Tenesys przeprowadziła migrację i modernizację infrastruktury Grupy Bonnier. Usunęła przestarzałe systemy, poprawiając wydajność, stabilność i skalowalność. Dzięki partnerstwu z OVHcloud, Tenesys zwiększyła elastyczność i efektywność zarządzania zmianą technologiczną w dużych korporacjach.
Nowe cenniki Grupy Eurozet
Z dniem 29 kwietnia br. Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych. Decyzja biznesowa została podjęta m.in. w związku z dobrą koniunkturą na rynku reklamy radiowej oraz rosnącymi wynikami słuchalności stacji wchodzących w skład grupy.  
Bilguun Ariunbaatar w Radiu ZET
W czwartek 11 kwietnia br. do ekipy porannego programu Radia ZET „Dzień dobry bardzo” dołączy Bilguun Ariunbaatar  
Udział Radia ZET najwyższy od 2014 roku
W fali I-III 2024 badania Radio Track udział w czasie słuchania Radia ZET wzrósł do 14,6 proc. To najlepszy wynik stacji od 10 lat. Ostatnia fala okazała się również rekordowa dla całej Grupy Eurozet.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764